Når er dere kvalme på døgnet?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Jeg kjenner deg begynner ulme en time etter jeg står opp og så blir det verre over lunsj. Ikke skikkelig ille men nok til at jeg blir treeeeg og ineffektiv. Klarer ikke tenke klart. Er 5+2 i dag, så regner med det blir verre som sist. Ds var kvalmen verst på kvelden.

Våkner hver natt av kvalme, tar seg opp utover formiddagen, dabber av etter lunsj, og kommer snikende tilbake på kvelden.

Våkner hver natt av kvalme, tar seg opp utover formiddagen, dabber av etter lunsj, og kommer snikende tilbake på kvelden.

Hmm, der sier du noe. Sist var jeg en del kvalmpå natta. Måtte n legge meg tidlig for å få til å sovne.

Hmm, der sier du noe. Sist var jeg en del kvalmpå natta. Måtte n legge meg tidlig for å få til å sovne.
Jeg prøver å legge meg tidligst mulig, eller sove litt på ettermiddagen, for jeg vet at jeg alltid våkner et sted mellom 2 og 5 av at jeg er kvalm og uggen. Lengter allerede til den dagen det blir bedre.

Jeg prøver å legge meg tidligst mulig, eller sove litt på ettermiddagen, for jeg vet at jeg alltid våkner et sted mellom 2 og 5 av at jeg er kvalm og uggen. Lengter allerede til den dagen det blir bedre.

Høres godt ut å sove på formiddagen. Har ikke mulighet i hverdagene men kan jo ta 10min med føttene på bordet ifbm lunsj.

Verst når jeg våkner. Bruker litt tid før kvalmen demper seg. Så svinger det litt igjennom dagen, sliter til tider med å klare å konsentrere meg jeg også. Og så blir verre og verre fra ettermiddagen og utover. Nettene har begynt å bli ganske ille. Er vanskelig å få sove og våkner også av kvalme. Jeg slet også mest på kveld forrige svangerskap.

Jeg kjenner deg begynner ulme en time etter jeg står opp og så blir det verre over lunsj. Ikke skikkelig ille men nok til at jeg blir treeeeg og ineffektiv. Klarer ikke tenke klart. Er 5+2 i dag, så regner med det blir verre som sist. Ds var kvalmen verst på kvelden.

Jeg har det akkurat likt, 7+4. Tar seg liksom litt opp gjennom dagen.

På natta, og generelt 1-2 timer etter et måltid. Må spise kontinuerlig skal den holde seg unna.

Verst når jeg våkner. Bruker litt tid før kvalmen demper seg. Så svinger det litt igjennom dagen, sliter til tider med å klare å konsentrere meg jeg også. Og så blir verre og verre fra ettermiddagen og utover. Nettene har begynt å bli ganske ille. Er vanskelig å få sove og våkner også av kvalme. Jeg slet også mest på kveld forrige svangerskap.

Åh, så det er altså annerledes enn sist? interessant!

Her er det verst ca to timer etter at jeg står opp, når jeg er kommet i gang med arbeidsdagen og det vedvarer frem til lunch. Jeg var ikke kvalm i de to forrige svangerskapene, så dette er uvant! Ingen oppkast enda.

Aller verst på morgenen, men holder stand hele dagen. Noen få timer på kvelden hvor det er ok. Ligger stort sett å sover hele dagen, når jeg ikke er på jobb.
Blir nok full sykemld på mandag, når sjefen er tilbake (er nestkommanderende) om det ikke blir en betraktelig bedring innen den tid...:depressed:

Set varierer veldig her, men alltid hver kveld fra kl 19, nesten på slaget og til frokosttider

Var kvalm i natt. Måtte rykke ut på bakvakt. Og etter jeg spiser på formiddagen kjenner jeg nå i det siste at jeg blir uvel.

Kvalmen er der gjennom hele dagen, men blir verre på ettermiddagen og topper seg til kvelds. Da blir jeg helt slått ut[emoji85] kjenner det går utover psyken på jobb. Går rundt og holder meg hele tiden. (Jobber i barnehage, så er livredd for å brekke meg foran en forelder[emoji28][emoji37])

Back
Topp