Når er dere "ferdige"?

Her er kun vogna og noen klær klar;) Har følt jeg har veldig god tid. Men det blir nok storhandøing og montering de neste ukene, tenkte seneste begynnelsen av Mars bør det meste være på plass. Termin 9 Mai:p

Det meste er ferdig her, mangler vippestol og muligens enda et barnesete..ellers er det bleier og sånne ting fra apoteket som trengs og kjøpes...stresser ikke med noe nå for alt ordner seg nok i tide alikevell:) Rommet er klart også, men han skal jo sove hos oss første tiden uansett så:)

Jeg har god tid på meg. Har vogn og ammepute, men ellers mangler vi alt.

Får lånt bilstol og vugge. Det henter jeg når jeg nærmer meg permisjon. Klær og sånn... Mje.. Litt etterhvert kanskje? Skal få renset saueskinnsposen også.

Regner med jeg får ordna med stellebord og sånn iløpet av de tre ukene før termin. Da har jeg jo endelig tid til sånt! Nå jobber jeg jo 100 % og har to barn som krever sitt, så den derre nesting-biten kommer litt i sånn sjuende rekke eller noe.

Seng også ja.. Det må vi ha...

vi skal være ferdig til påske, da kommer sambos 3 barn på ferie til oss. har litt småting igjen :P

Vi blir nok ikke ferdig før etter at barnet er født. Det går jo bra det også, faktisk.
Vi har jo faktisk ikke kjøpt noe annet enn en pysj i 50, sokker, og en ulljakke og to bodyer i 56. De plaggene kjøpte jeg i panikk på salget.. Men nå tror jeg vi får tilsendt litt arvegods fra slekta, så det blir nesten for dumt å kjøpe masse nytt.
Vogn skulle jeg vel gjerne ha kjøpt for å dempe angsten, men jeg ser at barnefar ikke er klar for det ennå. Jeg vil at han skal ha eierskap til disse greiene, så jeg har sverget på å ikke gå til anskaffelse av noe utstyr uten at han er med på det og at vi gjør det sammen. Og for å si det sånn: mangler vi noe helt essensielt når barnet kommer, får han gå ut alene og bringe det til gards.
Gulpekluter, sengetøy og what not kommer ikke til å dukke opp på 'magisk' vis hjemme hos meg.

Back
Topp