Vi har nylig fått vårt eget nettbrett, billig samsung. Så ungene får ikke på lenge enda. Tenker når de er minst 7 år og mest sannsynlig 8-10 års alderen en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Hva skal de minste med slikt? Mine på snart 4 får låne våres nettbrett og data til å se film. Absolutt ikke nødvendig å ha sitt eget nå! Da kjøper jeg heller leker som aktiviserer fantasti å kropp!8-10 år i min verden!
Jeg ser absolutt ingenting galt i at barn har nettbrett så lenge man begrenser bruken.Hva i all verden skal små unger med egne nettbrett? Hva er feil med å ha ett som hele familien bruker? :S
Sent from my iPhone using BV Forum
jeg kjenner jeg blir matt av at man trorbarn ikke er aktive fordi de har nettbrett.Eller at de ikke har fantasi, det er helt feil!Enig! Hva skal de minste med slikt? Mine på snart 4 får låne våres nettbrett og data til å se film. Absolutt ikke nødvendig å ha sitt eget nå! Da kjøper jeg heller leker som aktiviserer fantasti å kropp!
Jeg sa ikke det? Kjenner mange foreldre med aktive barn som eier nettbrett. Er mer der at synes at mine 2 på 4 år får utfoldet seg bedre med leker.jeg kjenner jeg blir matt av at man trorbarn ikke er aktive fordi de har nettbrett.Eller at de ikke har fantasi, det er helt feil!
Jeg synes det var mye bedre at han hadde egen, enn at han fikk låne min. Han fikk ikke den dyreste modellen men har klart seg helt fint med den.Oi, ser at vi må høre om det er slik at alle i klassen til de eldste på 7 og 9 år har eget nettbrett/data.
Jeg synes det er helt unødvendig at de har eget, siden vi har to ipader som de får bruke. Skjønner ikke helt poenget med at de skal ha egen når de kan bruke familiens (i alle fall så lenge de ikke ber om det). Men jeg vil jo ikke at de skal være utenfor på skolen, så må finne ut av pm alle de andre har.