Når endrer brystene seg?

Bkno6264862

Flørter med forumet
Jeg lurer litt, ser på nettet at brystene endrer seg gjennom hele svangerskapet.

Hos meg har jeg aldri hatt særlig følelse i brystene, nå er de kanskje bittebittelitt ømme. Har aldri hatt store bryster, de har nesten minnet litt om mannebryster (faktisk uttalelse fra kirurg... Har innlagt silikon under muskel for noen år siden).
Er ca halvveis i svangerskapet nå og brystvortene er fremdeles rosa og små, brystet har heller ikke økt noe i størrelse.

Når endret deres seg?

Da jeg var gravid med førstemann synes jeg ikke de endret seg noe særlig annet enn litt ømme bryster og at de ble noe større i slutten av graviditeten. Ellers skjedde det ingenting før melka kom dagen etter han ble født!

Her endret de seg aldri :p jeg hadde heller ikke noe spreng etter fødsel:p

Jeg lurer litt, ser på nettet at brystene endrer seg gjennom hele svangerskapet.

Hos meg har jeg aldri hatt særlig følelse i brystene, nå er de kanskje bittebittelitt ømme. Har aldri hatt store bryster, de har nesten minnet litt om mannebryster (faktisk uttalelse fra kirurg... Har innlagt silikon under muskel for noen år siden).
Er ca halvveis i svangerskapet nå og brystvortene er fremdeles rosa og små, brystet har heller ikke økt noe i størrelse.

Når endret deres seg?
Mine endret seg tiiidlig, startet i uke 6/7 eller no:)

Det er veldig individuelt :) alt er normalt!

Du kan se på puppene mine at jeg er gravid før testen er posetiv!
De vokser, er ømme og brystvorten endrer farge. Nå er jeg over halveis og de har vokst nærmere 4 størrelser! Fortsatt vonde og grusomme!
Men dette er veldig forskjellig fra person til person :)

Med første endret de seg ikke før på slutten. Da ble det mørke området litt større.
Denne gangen har de vært ømme siden uke 6 og er fastere og en anelse større. Er i uke 23 nå.

Tror nok det er veldig forskjellig fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap. ;)

mine er fortsatt sånne små mannebryst... Håper de vokser litt snart. med forje fikk jeg digre med en gang jeg sto med positiv test i hånda..

Med første endret de seg ikke før rett før fødsel, og vokste kanskje én størrelse. Med andre vokste de fra dag én og endte opp med 4 størrelser større. Så det varierer. :)

De ble større i graviditeten, slappere etter fullammingen reduserte

Jeg har store bryst så håper de ikke blir større når jeg blir gravid.

Det varierer vel egentlig veldig fra person til person :)

Mine har ikke endret seg før etter fødsel :) slik var det med begge jentene og håper det blir sånn denne gangen også. Har ganske store bryst og de trenger ikke bli større:rolleyes:

Jeg har store bryst så håper de ikke blir større når jeg blir gravid.

Det varierer vel egentlig veldig fra person til person :)
Jeg har også store bryster, mine ble enorme. Større enn hodet til babyen min :o Men varierer fra person til person som du sier :)

Jeg har også store bryster, mine ble enorme. Større enn hodet til babyen min :eek: Men varierer fra person til person som du sier :)
Off. Ble ikke det voldsomt tungt for ryggen? Eller kanskje ikke så gale når man har bært på en baby så lenge:P

Jeg er snart 41 uker og de er helt like som dag 1, så dette er nok individuelt:)

Back
Topp