Når egget fester seg.

Tweeky

Blir kjent med forumet
Er det noen der ute som har kjent det når egget har festet seg?
Igår fikk jeg plutselig noen helt ekstreme menssmertelignende smerter.. de varte i kanskje 1 min av gangen å var så vondt at jeg lå å vridde meg. Litt usikker på når jeg faktisk har hatt eggløsning da jeg sluttet på pilla 1 januar.. men i følge slike kalkulatorer på nettet skulle eggløsningen min være 20 januar.

Så det jeg egentlig lurer på er om den smerten jeg fikk kan ha vært da egget festet seg? xsmile8

:anyone

Når eg blir gravid, sitter eg på do neste natt med mageknip ;-) Men vanskelig å vite om det har sammenheng hos deg.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Tror jeg aldri har kjent når egget har festet seg. :-) Men det kan jo være! Who knows? :-)

En uke før jeg skulle ha tr så fikk jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av .p de gigantiske menssmertene,måtte ligge med varmeflaske over magen hele natten :p trodde tr kom den natten men nei ;) d var egget som festet seg nemmelig ;)

En uke før jeg skulle ha tr så fikk jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av .p de gigantiske menssmertene,måtte ligge med varmeflaske over magen hele natten :p trodde tr kom den natten men nei ;) d var egget som festet seg nemmelig ;)

Ja jeg kan jo håpe at det er tilfellet for meg også, men til nå ser alle tester kritthvite ut, så mister jo litt troa egentlig :(
Alle symptomer har plutselig forsvunnet helt også.. litt ømme brystvorter men ingenting annet.. å TR skal vel egentlig komme på søndag men det er ikke så godt å vite da dette er første mnd uten at jeg har gått på pilla. Krysser fingrene :)

Ja jeg kan jo håpe at det er tilfellet for meg også, men til nå ser alle tester kritthvite ut, så mister jo litt troa egentlig :(
Alle symptomer har plutselig forsvunnet helt også.. litt ømme brystvorter men ingenting annet.. å TR skal vel egentlig komme på søndag men det er ikke så godt å vite da dette er første mnd uten at jeg har gått på pilla. Krysser fingrene :)
Håp helt til tanta er ankommet :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

ja så lenge tanta ikke kommer så er det håp :)

Ja da er det bare å vente, å krysse alle fingre og tær. Blir nok min tur en gang.. det er bare dumt med denne tålmodigheten. xsmile9

helt sant :p er det noe jeg ikke har så er det tålmodighet ;) jeg krysser fingrene for deg :)

helt sant :p er det noe jeg ikke har så er det tålmodighet ;) jeg krysser fingrene for deg :)

Negativ test idag også gitt.. men ingen TR har kommet enda så krysser alt.
Fortsatt håp, men har mens smerter i magen så forventer at det kommer når som helst nå. :cool:

Negativ test idag også gitt.. men ingen TR har kommet enda så krysser alt.
Fortsatt håp, men har mens smerter i magen så forventer at det kommer når som helst nå. :cool:

Hmm!:/ en uke etter el fikk jeg mensesmerter/vond rygg å har det enda :O + en pitteliten blodflekk på bind idag:)
Krysser alt jeg har for at den ikke dukker opp hos deg :)

Har hatt stikkinger i livmor området i en uke snart. Aldri hatt det før. Stikker i høyre og vendte side. Overalt. Kjenner det særlig vis jeg slapper av. IKM i morra. Så får se om tr kommer eller ikke :P

Huffdå:/ kan jo være at du har for lite hcg i kroppen enda?

Huffdå:/ kan jo være at du har for lite hcg i kroppen enda?

Vi kan jo håpe, men tvilen er der.. absolutt.
Jeg tror egentlig bare at det er syklusen min som tuller siden det ikke er lenge siden jeg sluttet på pilla. :(
Men jaja.. kan ikke gjøre annet enn å fortsette å prøve.. å bare vente egentlig.

Vi kan jo håpe, men tvilen er der.. absolutt.
Jeg tror egentlig bare at det er syklusen min som tuller siden det ikke er lenge siden jeg sluttet på pilla. :(
Men jaja.. kan ikke gjøre annet enn å fortsette å prøve.. å bare vente egentlig.

Det er sant :) de 5 årene jeg prøvde med 1 var noen tøffe år :/ negativ test hver mnd. Holdte på å gi opp men noe i hodet mitt sa at jeg måtte fortsette å prøve:) er helt sikker på at det klaffer hos deg snart :)

Det er sant :) de 5 årene jeg prøvde med 1 var noen tøffe år :/ negativ test hver mnd. Holdte på å gi opp men noe i hodet mitt sa at jeg måtte fortsette å prøve:) er helt sikker på at det klaffer hos deg snart :)
Satser på det :)
Har jo vært gravid før.. vel å merke som 15 åring.. å da klaffet det på første forsøk så det er nok derfor jeg forventer det samme nå.
Huff all denne prøvinga blir slitsomt for mannen min. Han syntes ikke det er så stas å prøve minst annenhver dag gitt, men får ikke gi oss ;)

Back
Topp