Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pijah
Jeg stemmer på det jeg liker best i alle grupper.
Men jeg tror det kan være så stor forskjell fordi noen linker til konkurransen på sine terminforum(har gjort det selv), og da har jeg bare linket en, men oppfordret til å stemme i alle puljene.
Skal linke alle tre neste uke. [;)]
ORIGINAL: [Mon|]
Men jeg tror det kan være så stor forskjell fordi noen linker til konkurransen på sine terminforum(har gjort det selv), og da har jeg bare linket en, men oppfordret til å stemme i alle puljene.
Syns egentlig det blir litt feil å linke til termingruppene jeg da.. for JEG syns at avstemningen bør stå i mellom brukerne på hobbyforumet og ikke "alle andre"... klart, det er jo ett åpent forum og alle kan gå inn å stemme hvis de vil det, men syns alikevel det blir litt feil å linke til termingruppene.
Mulig at det bare jeg som er sær men.. da får jeg bare være sær ;)
ORIGINAL: vestlandsjento
ORIGINAL: [Mon|]
Syns egentlig det blir litt feil å linke til termingruppene jeg da.. for JEG syns at avstemningen bør stå i mellom brukerne på hobbyforumet og ikke "alle andre"... klart, det er jo ett åpent forum og alle kan gå inn å stemme hvis de vil det, men syns alikevel det blir litt feil å linke til termingruppene.
Mulig at det bare jeg som er sær men.. da får jeg bare være sær ;)
Er i utgangspunktet enig, men har faktisk linka sjølv. Men då var det linka til så mange forum så eg klarte ikkje å dy meg[;)][8D] Har ikkje tenkt å fortsetta med det. Då syns eg evt arrangørene kan gjere det på generell om folk vil..
Som svar på spørsmålet; eg stemmer alltid i alle puljene, sjølv om det er kjempe vanskelig å plukka ut berre ein favoritt[:)]
ORIGINAL: smash
Syns det blir veldig feil å spørre andre om de vil stemme..
Det har vært flere ganger hvor loer/kort har gått ut av konkurransen, også har andre "mindre flotte" bidrag gått videre.. Noen ganger jeg har lurt på hvordan folk stemmer.. Men da vet jeg jo det nå..
Ikke for å være slem altså.. Men syns det fineste bidraget burde stemmes på, og jeg vet at alle har forskjellig smak.. Men ja... Håper dere skjønte hva jeg mente..
Og jeg stemmer på alle gruppene. Er jeg i tvil om et par, så bare stemmer jeg på en av de to jeg liker best.