Når du MÅ ha noko...

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
...og butikken ikkje har det :bored:

Smakte ein pæreis i går, har ikkje smakt det på årevis. Og det var SÅ godt! Heilt perfekt, akkurat det eg trengte. Og etter det har eg berre higa etter meir. Køyrde på butikken tidleg i dag for å skaffe eit lager, men fann ikkje på nokon av butikkane her. Kjente eg hadde problem med å halde maska då betjeninga på butikkane sa "nei, beklagar..." :shifty::smiley-angry017

Last edited:
Haha skjønner den så veldig!
Begynte å gråte når samboer kom hjem uten dressingen jeg ville ha i dag :hilarious: hva skjer med meg:woot:

Ser isbilen har pære-is,så du får sjekke når den kommer neste gang,å håpe det er snart:p

Testa ut isbilen sin pæreis no, og den var ikkje så verst. Ikkje som originalen, men den dugde bra :)

Fikk sikkelig lyst på pæreis av å lese denna tråden :hilarious: håper Isbilen tar turen forbi her idag da ;)

Har fått dilla på svenske kjøttboller med fløtesaus og potetmos fra Fjordland, vel og merke UTEN kjøttbollene. Spiser bare mosen og sausen :hilarious:
Bare må ha! Ganske bortkasta penger når alle kjøttbollene går i søpla da :wacky:

Back
Topp