Når du kommer inn i en butikk

Jeg forventer å bli sett av persononalet og at de viser at de har sett meg.
Så legger jeg merke til ryddig/renslighet, at utstillinger og stands ser innbydende ut og at det ikke er gris på gulvet.

Handler stort sett bare på Eurospar som har best standard her :)

Personalet er nr 1. Også kommer frukta, jeg blir dritsur om det er mye dårlig frukt faktisk. Også ferskvarer før jeg avslutter i kassaområdet :p jeg også har jobbet i butikk så er nok ekstra nøye på butikken.

Jeg hater uryddige butikker, så det er det første jeg legger merke til. Ferskvaredisken er jo også noe jeg legger fort merke til, om den er full/tom, frisk frukt, masse bananfluer?

Synes det er viktig at personalet hilser.
Har selv jobbet i butikk, så jeg er vel litt miljøskadet :p

Har gjort det jeg og innimellom. Ikke coop extra, men handla i sarp. De siste gangene har jeg sendt samboer da, fordi jeg har vært så sliten:p også har vi testet kolonial.no

Må nok finne meg et nytt fast sted, for blir jo bare like skuffet hver gang :confused:
Ja, jeg har omtrent sluttet å handle i råde. Drar som regel til sarp og noen ganger til Moss :)

Lurer litt på å teste kolonial.no vi også :) høres veldig kjekt ut ;)

Legger sjelden merke til noe, synes det å handle mat er noe styr. Vil bare fort ut, fort inn. Like fornøyd med alle butikkene

Jeg legger merke til tomme hyller, uryddig hyller. Særlig hvordan de bestiller varer hva som går mest av/ dårligst av når det kommer til varer som stadig har nye kampanjer... ikke minst når tilbud er riktig eller om de ennå ikke har ryddet vekk sist ukes tilbud... nesten irriterende å gå i butikken noen ganger

Hva legger du merke til? Har handlet på Rema 1000 her og i det siste har jeg lagt merke til at de har mye dårlig frukt, diverse varer er utgått, mye smuler i brødmaskinen og møkkete gulv.. Det har ført til at jeg nå velger en annen butikk.
Jeg legger også merke til ryddighet og personen i kassen. Nå skal det sies at jeg har jobbet i butikk selv, men hva er viktig for dere? Bare nysgjerrig :)
Merker dette på alle butikkene her. Samt salg av utgåtte varer.

Jeg er svært kresen når det kommer til kvaliteten på frukt, så for meg er det viktig at frukten er bra. Videre ser jeg på utvalg; enkelte butikker er ofte tomme for mange produkter og da velger jeg ofte bort disse butikkene.
Enig :)

Legger merke til de som jobber der. Lett å se om folk trives på jobb, noe som jeg ofte syns henger sammen med om butikken er bra eller ikke.

Legger merke til om det er ryddig. Forstår jo at det er varer som skal på plass og sånn. Men har vært i butikker hvor det ser ut som at det flyter litt for mye. Kurver som ikke blir satt på plass, tomme esker og møkkete.

Det første jeg legger merke til er om butikken er godt opplyst og "romslig". Liker ikke gå i små trange butikker som er uoversiktlige og mørke. Og så ser jeg om det ikke er rent og ryddig. Og så teller det mye om de ansatte er imøtekommende, både i kassa og ute i butikken.

Viktigste for meg er at de har varen jeg er ute etter og at personale er smilende og blid.

Back
Topp