Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Når sambo får finger'n ut av hutiheiti og spør meg og vi gifter ossMaryLou skrev:) Så kommer jeg til å ta hans navn, men beholde mitt eget som mellomnavn.
Grunnen til det er at vi diskuterte mye frem og tilbake under graviditeten og endte med å gi lillegutt hans etternavn. Og jeg ønsker at vi som familie skal ha samme etternavn - være èn enhet liksom, så derav navnetbytte. Evt søsken kommer også derfor til å få hans etternavn.
Som en naturlig prosess kommer jeg no da til å endre navn på førerkort, bankkort, pass og facebook etc.
Sandbakk skrev:
(Når sambo får finger'n ut av hutiheiti og spør meg og vi gifter ossMaryLou skrev:) Så kommer jeg til å ta hans navn, men beholde mitt eget som mellomnavn.
Grunnen til det er at vi diskuterte mye frem og tilbake under graviditeten og endte med å gi lillegutt hans etternavn. Og jeg ønsker at vi som familie skal ha samme etternavn - være èn enhet liksom, så derav navnetbytte. Evt søsken kommer også derfor til å få hans etternavn.
Som en naturlig prosess kommer jeg no da til å endre navn på førerkort, bankkort, pass og facebook etc.
Om jeg ikke hadde fridd,så hadde jeg nok vært ugift enda tror jeg!
Og når jeg fikk ja,så ringte jeg dagen etter å booket kirke!
Hehe! Ja de kan være vanvittig trege desse mannfolka!Sandbakk skrev:
Men etter 10år og 3 barn så syntest jeg det virkelig var på sin plass! Å han kunne våget å si nei!
Neste gang dere snakker om det så får du fåreslå å dra å kjøpe ringer. Bare bli enige om det,uten noe frieri? :)
MaryLou skrev:
Hehe! Ja de kan være vanvittig trege desse mannfolka!Sandbakk skrev:
Men etter 10år og 3 barn så syntest jeg det virkelig var på sin plass! Å han kunne våget å si nei!
Neste gang dere snakker om det så får du fåreslå å dra å kjøpe ringer. Bare bli enige om det,uten noe frieri? :)
Ja, tenk om han hadde grint på nesa når du spurte! Hihi!
Etter 10 år og 3 barn, så var det vel på tide, som du sier ja!
Jeg tror han har lyst til å fri seh. Aner ikke om bare "har lyst" eller om han faktisk har lagt en eller annen plan (som han tydeligvis ikke har noe stress med å utføre). Enda jeg slipper noen hint i ny og ne..
Tenker jeg gir han litt mer tid. Vi har tross alt bare 3 år og 1 barn enda..
Men om det ikke har skjedd noe innen vi runder 4 år, så kommer jeg nok til å trappe opp hintingen betraktelig!