VeldreidSkrævadottir
Forumet er livet
Tørke seg???[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsaprøv å spis dem i motsatt rekkefølge, det pleier å funke[:)]
ORIGINAL: lille nuppa
ORIGINAL: Frk.VilliTrusakan jo ikke feire nederland eller danmark på 17 mail lizzom[&:]
ORIGINAL: lille nuppaHahahahahhhaa herregud så bra,jeg ler høyt[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusafaktisk liker jeg påsken også godt, spiser gule perler
ORIGINAL: lille nuppaHahahahahahaahaahaahahahaa dævver[:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusajeg synes erter setter mere farge på tilværelsen, så jeg pleier å spise 5 hele erter hver dag, og gleder meg til dagen etterpå
Ja,må jo se om jeg har fått med meg alt..det lærte mamma meg da jeg var liten...
pluss,så er det jo alltid en bonus å se hva som kommer med...maiskorn,eller noe sånt....
til jul spiser jeg røde perler, er så stas å se skåla pynta til jul[:D]
17mai er en utfordring, for da må jeg ha røde, blå og hvite, og håpe det kommer ihvertfall en av hver ved hver runde[:)] men har begynt å få teken[:)]
kjempegøy! bruker jeg og å gjøre, så er det om å få de i riktig rekkefølge på papiret.
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Ja,må jo se om jeg har fått med meg alt..det lærte mamma meg da jeg var liten...
pluss,så er det jo alltid en bonus å se hva som kommer med...maiskorn,eller noe sånt....[/color]
ORIGINAL: 3xS
ja, må jo se om det er rent der eller om jeg må tørke flere ganger [:D]

ORIGINAL: Jadasåneida
Altså, man vet jo ikke om man har morsom avføring før man ser på papiret da...[8|][:-][8D]