Når det stopper opp

gravid for siste gang

Blir kjent med forumet
Er på sykehuset for andre gang den siste uka nå med rier.... nedpress... denne gangen har det blitt to cm mer åpning, men så stoppet det opp... igjen....
så da ligger jeg her med 4 cm åpning og en kropp som lengter sårt etter å føde...

Er tredjegangs og hadde aldri trodd at det skulle bli så forferdelig seigt på slutten. Har termin om to dager, så de nekter å sette meg i gang før om en uke ihvertfall ‍♀️

Er det flere her som er i samme båt?
 
Sex var svaret her etter tre dager med sånn du nevner. Da ble det baby neste dag [emoji7]
 
Vi prøvde alt! Men ingenting hjalp. Jeg ble helt fra meg av frustrasjon og knakk sammen på føden. Det endte med at de ga meg en «sovekur» morfin og noe å sove på. Jeg sov som en stein og to timer etter jeg våkna, så satte det i gang!
En intens og rask fødsel er overstått! Null rifter eller sprøyter eller epidural eller noe! Det er så deilig å være ferdig! Nå har jeg tre fantastiske barn jeg skal nyte og ta vare på alle mine dager! [emoji170][emoji170][emoji178]
 
Vi prøvde alt! Men ingenting hjalp. Jeg ble helt fra meg av frustrasjon og knakk sammen på føden. Det endte med at de ga meg en «sovekur» morfin og noe å sove på. Jeg sov som en stein og to timer etter jeg våkna, så satte det i gang!
En intens og rask fødsel er overstått! Null rifter eller sprøyter eller epidural eller noe! Det er så deilig å være ferdig! Nå har jeg tre fantastiske barn jeg skal nyte og ta vare på alle mine dager! [emoji170][emoji170][emoji178]

Endelig ble det din tur også ❤ gratulerer med den lille! Kos deg med dine 3 små :)
 
Back
Topp