Når det komer til vekten..

Jeg var veldig fornøyd med at vekta stoppet opp på startvekta etter å ha gått ned noen kilo i begynnelsen. Men nå merker jeg at gramene kommer snikende og blir litt tyngre for hver dag. Er så langt bare 2 kilo over startvekta, men er redd for at det øker de neste ukene!

Har lagt på meg en god del allerede (10kg) :( var samme forrige svangerskap også! Så jeg er nok en av de som går opp mye uansett hva jeg spiser :( meeen er verdt det for premien som kommer ;) må bare jobbe litt ekstra i etterkant, men det overlever jeg ;)

Med nr 1 gikk jeg opp 10 kg og på 6 ukerskontroll veide hadde jeg gått ned 12 kg!
Jeg er 168 cm og veier 55 k til vanlig, men går alltid ned til 50 kg i begynnelsen av graviditeten.
Jeg har alltid ønsket å gå opp i vekt (men ikke under graviditeten).

Med nr 2 gikk jeg opp 13 kg og etter 4 uker hadde eg gått ned 12. Vil egentlig beholde vekten, men det er nesten umulig for meg. Jeg går lett ned i vekt, men vanskelig å gå opp.

Jeg vil egentlig ikke legge på meg mye under graviditeten fordi vekten vil uansett forsvinne etter fødsel og resultatet vil være løs hud og store røde strekkmerker :(

Gikk opp 40 kg sist. Fra uke 28 og til uke 38. Nesten bare vann da, så kom fort av igjen, men det syntes jo veldig at jeg hadde vært så stor.. Magen hang og strekkmerker overalt :-( nå begynner heldigvis ny baby å fylle opp mageskinnet da :-) har ikke gått opp noe denne gangen, men det kommer vel...

Jeg er i uke 22 og allerede lagt på meg 10 kg, føles ikke godt. Håper det stagnerer noe, redd for at jeg ikke får det av etter fødsel. :pale

Kan hvertfall si at det har blitt 1-2 kg + i løpet av påska som muligens er unødvendige :p Opp 3-4 kg totalt hittil og er 19+3 i dag.

La på meg 25kg med førstemann
Ca 20 med andremann
Ca 15 med tredjemann
Kom meg ned til ca 53kg etter alle.
Nå har jeg bare lagt på meg 2kg faktisk..men er spent på hvordan den blir fremover..

jeg la på meg 22 Med nr 1 , 5 kg med nr 2 og nå har jeg lagt på meg 5 kg hittil :) så ligget på 55 nå. Rart dette med vekt fra svangerskap til svangerskap :)

Første gang gikk jeg opp 10 kg, andre gang 11 kg. Nå er jeg 21+2 og opp 4 kg. Regner med jeg ender på det samme denne gangen :)

Gikk opp 28 kg med nr 1, 34 kg Med nr 2, nå er jeg 23+1 og har gått opp 6 kg. Jeg blir veldig stor under graviditetene. Setter mye over lår,pupper og ansikt :angryfire :smiley-angry017 har fått det av meg hører gang, men føler meg ubehagelig stor underveis.

Jeg er også 174 cm høy og har lagt på meg 2 kg til nå. Dette er mitt første svangerskap så jeg har ikke noe å sammenlikne det med. Regner med at kiloen kommer fra nå av... men håper selvfølgelig at det ikke tar helt av.

Gikk vel opp rundt 30 kg med vesla, slutta å veie meg på slutten der :p er nå 21+1 og har lagt på meg ca 8 kg allerede. Jeg sitter eller ligger det meste av dagen, så det kan vel ikke bli stort annerledes... Har skeia litt ut med kostholdet også, så der må jeg skjerpe meg.

Jeg har også lagt på meg 10 kg. Ikke så bekymret over kg, de skal vekk igjen til høsten :-)

La på meg 10 kg under hele svangerskapet med snuppa... Det var kun magen så det forsvant når snuppa kom til.
Nå har jeg lagt på meg 8 kg hittil så man får se..

Jeg gikk ned 4kg i begynnelsen av svangerskapet fordi jeg var så kvalm. Nå har jeg gått opp 3 kg så da er jeg 1kg unna normalvekt til nå. Er 18+6 i dag :)

Jeg gikk ned 7kg i starten av svangerskapet, og sliter veldig med å gå opp igjen. Ligger fortsatt 2kg under startvekt. Håper det kommer noen kg til snart :) Er 21 uker idag :)

Jeg la på meg 20 første gang og 16 andre gang. Nå er jeg halvveis, og har gått opp 4 kilo. Prøver å ikke stresse med det. Det er som det er:)

Med første lå jeg på meg 2 kg siste to mnd i svangerskapet. Med andre lå jeg på meg 10 kg men mye pga rask vektøkning var pga svf jeg fikk i uke 36. Og denne gangen har jeg ikke lagt på meg noe men gått ned 6 kg.

Back
Topp