Når det ikke var planlagt...

Først vil jeg bare si gratulerer så masse med den lille spiren :)

Jeg ble uplanlagt gravid med tvillinger og er førstegangsgravid. Veldig stort sjokk med mange tanker når jeg fant det ut. Hadde så store planer for fremtiden før vi skulle få barn. Men akkurat nå kan jeg ikke se for meg fremtiden uten tvillingene som kommer i August. Jeg gleder meg til å bli mamma selvom det er en stor omveltning :)

Takk til dere som viser forståelse for min situasjon. Er visst flere enn meg som har blitt uplanlagt gravid ;) nå begynner jeg å få en helt annen følelse med å være gravid. Er egentlig veldig glad for tiden:happy: jeg og faren hørte på hjertelyd i går og det var så fantastisk :smiley-bounce012

Til hun som kommenterte negativt om valget jeg gjorde med datteren min. Det var et forferdelig valg å ta, men jeg har alltid prøvd å tenke på hennes beste i bruddet. Faren hennes er 10 år eldre enn meg og lurte til seg retten på henne da jeg måtte være borte en periode og studere. Da hadde han hatt henne mer enn meg og hans hjem ble sett på som det trygge. Jeg måtte vurdere rettsak, men valgte å ikke gjøre det fordi at det ville skape krig mellom meg og faren. Noe jeg ikke ville for henne. Når hun blir litt eldre kan hun bestemme hvor hun vil bo..er forferdelig å se henne så lite, men akkurat nå er det lite jeg kan gjøre..

Takk til dere som viser forståelse for min situasjon. Er visst flere enn meg som har blitt uplanlagt gravid ;) nå begynner jeg å få en helt annen følelse med å være gravid. Er egentlig veldig glad for tiden:happy: jeg og faren hørte på hjertelyd i går og det var så fantastisk :smiley-bounce012

Til hun som kommenterte negativt om valget jeg gjorde med datteren min. Det var et forferdelig valg å ta, men jeg har alltid prøvd å tenke på hennes beste i bruddet. Faren hennes er 10 år eldre enn meg og lurte til seg retten på henne da jeg måtte være borte en periode og studere. Da hadde han hatt henne mer enn meg og hans hjem ble sett på som det trygge. Jeg måtte vurdere rettsak, men valgte å ikke gjøre det fordi at det ville skape krig mellom meg og faren. Noe jeg ikke ville for henne. Når hun blir litt eldre kan hun bestemme hvor hun vil bo..er forferdelig å se henne så lite, men akkurat nå er det lite jeg kan gjøre..
Synes du er tøff som tok et valg basert på hva som er det beste for barnet og ikke deg selv. Veldig mange jeg vet om som har vært så opptatt av egne behov og krig med bf at barnet lider stort. Stå på ❤️ ❤️❤️

Ikke tenk på hun som kommenterte! Hun har fått mange inne på generelt til å se rødt også også måten hun har kommentert på.

Min graviditet er veldig uplanlagt og jeg tenkte gjennom valgene før jeg snakket med kjæresten. Har selv vært veldig klar for et barn til en stund, men med nytt forhold (siden august) og det at vi ikke har bodd sammen enda var jeg litt skeptisk.
Før vi ble sammen hadde vi snakket om det at begge to hadde veldig lyst på flere barn, men hadde blitt enig om å vente 1 år til i hvert fall. Men nå som det har skjedd er den veldig velkommen og vi gleder oss :)

Og jeg har forresten vokst opp med min far, da min mor mente at det var riktig å ikke ta meg ut av de trygge omgivelsene og har i ettertid fått høre hvor vanskelig det var. Så må si at jeg synes det er virkelig flott gjort av deg å sette datteren din foran på den måten <3

Back
Topp