Når det gjelder tannbørste

ORIGINAL: IdaMamma90

ADLRI!
Ugg... [:'(]

ææææsj nei ellers takk - tannkrem på fingeren heller enn d der altså - pjuuuuuuuuuuuk

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: Speedsjarken

Har gjort det når det har vært krise, men det er absolutt ikke noe jeg higer etter[8D]. For å si det sånn så marinerer jeg meg heller i hans munnbakterier enn de som har godgjort seg på tennene gjennom hele dagen.

Jeg tar heller tannkrem på fingern og gnikker godt over tenna,enn å bruke mannen min sin,hehe.

Nei, æsj, fy faen..
Synes det er direkte kvalmt og motbydelig[:'(]

NEI! Kan ikke bruke samme tannkrem en gang.....

ORIGINAL: inamaria

aldri

Helt ærlig så er det ingenting ved den mannen som er ekkelt, så tannbørste tenker jeg meg ikke om to ganger for å dele[8D]

Vi har hver sin fordet ja.[8D]

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: Bambling

Hvis jeg hadde mangla tannbørste på tur f.eks. så kunne jeg fint gjort det. Men ikke til vanlig nei [:)]

Sign! Har da hatt verre ting som tilhører han i munnen [:D][8D]

signerer på det sterkeste[8D]Fatter ikke at tannbørste er sååååå ekkelt?[8|][:D]

Æsj nei! 

Jeg har brukt hans tannbørste. Et par ganger som uhell, og en gang fordi jeg virkelig var desperat og Sofie hadde fått tak i min tannbørste og gnidd den i kattematen. [8D]

Æsj,nei[:'(]

nope!!![:'(]

skjønner ikke at det er SÅ ekkelt[8|] man skyller jo tannbørsten etterpå da, henger jo ikke matrester på tannbørsten heller da[:-] dere deler jo spytt ol ellers[8D]

Nei [:'(]

Har gjort det ja om en av oss har glemt på tur ol. Men synes det er greit å ha hver vår....

Back
Topp