når dere pusser tenna på de små..

my*precious

Glad i forumet
bruker dere tannkrem da? bruker bare vann jeg, for har ikke helt skjønt ossen jeg skal få skyldt ut tannkremen igjen[:-][8D]

Man skal ikke bruke tannkrem, fikk vi beskjed om av tannlegen.

Bruker bittelittegrann, storesøster har ikke lært seg å spytte hver gang enda- så tror ikke den er farlig i små mengder [:)]

Bruker zendium tannkrem, men bare en liten prikk på børsten. (zendium smaker forresten drops...) Så får hun drikke ett par slurker vann etterpå.

Vi bruker barne tannkrem og bruker vi så mye som ca halve lille finger neglen deres. og den er så mild at det ikke er skadelig mengde fluor. det er det jeg har fått beskjed for all mine tre barn

Jeg har lest, ja, lest.. at nå skal man bare bruke så mye tannkrem som et knappnålhode, siden de ikke får spyttet det ut igjen så jeg gjør jo det. Har barnetannkrem.

ORIGINAL: felulaen

Vi bruker også zendium. Men bare en prikk![;)]

Samme her [:)]

Brukar bittelitt Zendium tannkrem på tannkosten, den med Postmann Pat på[;)]

vi bruker vanlig barnetannkrem fra butikken. brukte ikke i begynnelsen for trodde ikke det var nødvendig,men fikk beskjed av HS at vi skulle det, så tar på pittelitt og skyller godt [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

vi bruker barnetannkrem. Fikk beskjed fra hs om at det va greit.

Her å[:)] Vi bruker Zendium(?) med Postmann Pat på[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

Vi bruker litt.. Kjøpte den med istid på..
Er det farlig å svelge tannkrem?[&:]

Det er så små mengder i såfall, at det gjør ingenting [;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

ORIGINAL: UnniMoor

Vi bruker litt.. Kjøpte den med istid på..
Er det farlig å svelge tannkrem?[&:]

Det er så små mengder i såfall, at det gjør ingenting [;)]

Det er bra[:)]

Man skal jo bare ha pittelitt barnetannkrem på [:)]

Pusser ikke tenner vi!!!!! Ingen antydning til tenner her i gården, så han spiser bare litt på biteringen bak på tannbørsten om kvelden!!! Og så ler han om jeg prøver meg med kosten!!!!

Back
Topp