Når dere kom på sykehuset

Med første hadde vi nok blitt sendt hjem men ble pga lang reisevei. Var vel bare rundt 4cm når vi ankom sykehuset.
Med andre var jeg nok helt åpen for det ble ikke tid til å sjekke før ungen var ute.
 
Har blitt lagt inn begge ganger med tre cm, ungene har da vært ute etter kort tid :)
 
Med første ble jeg sendt hjem. Kun 1 cm. Men etter 2 timer ble jeg lagt inn med 3 cm.
Med nr 2, hadde jeg 2 cm da jeg kom og fikk beskjed om å gå en liten tur. Etter 1 time var jeg tilbake med 4 cm og hun ble født en drøy time etterpå :)
 
Kom inn med 9 cm både første og andre gangen.
 
Med nr 1: ingen åpning eller modning:/ Men måtte på sykehuset da jeg var 11 dager over tiden, vannet hadde gått og jeg hadde regelmessige rier.
 
3 cm. Fikk da tildelt fødestue og var der til jeg fødte :)
 
De ville legge meg inn med 3 cm og regelmessige rier (hadde hatt 3 cm i 3 uker da). Men jeg kom tilbake 20 timer senere med fortsatt 3 cm og regelmessige rier så var hun født nesten 11 timer senere.
 
med første så hadde jeg full åpning og hodet sto i åpningen så da ble vi ikke sendt hjem nei ;) med andre kom jeg inn med 4 cm og da på grunn av at jeg da var i aktiv fødsel og hadde så rask førstefødsel (ca 3,5t fra første rie) så ble jeg ikke sendt hjem da heller :)
 
Med nr en ble jeg satt i gang så der var jeg fra starten av.

Med nr to er jeg usikker. Men ble sjekka etter 30 min ankomst og hadde da 8 cm åpning. Ble ikke sendt hjem for å si det sånn :p Riene begynte på vei ut 1 time før da. Og jeg kjørte selv til sykehuset.. Hadde time der ser du :p
 
4 tror jeg? Ble ikke sendt hjem heldigvis, han var født ca 3-4 timer senere. :)
 
2 cm, ble ikke sendt hjem pga avstand til sykehuset. Hadde blitt det hadde jeg bodd nærmere..

Ble en lang og hard fødsel, så glad jeg var på sykehuset.
 
Med nr 1 kom jeg inn med 8 cm åpning og hun ble født 30 min etterpå. Nr 2 kom jeg inn med 3 cm og hun kom ut 3 timer etterpå. Kjappe fødsler, så håper det går like greit nå med nr 3 :)
 
Ingen åpning, men ble innlagt pga at vannet hadde gått og misfarget forstervann.
 
Jeg kom inn med 1 cm eller noe, men hadde fått time til igangsetting. Riene startet heldigvis 2 timer før :)
 
6 cm når jeg kom inn :) ble lagt inn
 
nr1: skulle egentlig bli sendt hjem før de sjekka åpning, selv om vannet hadde gått hjemme og var der 24 på natta, fikk bli og kl 2 sjekka de åpningen og var da 8cm..

nr2: hadde 3cm ble ikke sendt hjem, måtte bare vandre litt rundt 1times tid først før jeg fikk rom. hadde 3 cm i 10timer så ble jeg heldigivis ikke sendt hjem.

nr3: hadde 5 cm og fikk bli for å sove og litt :)
 
Back
Topp