Når dere ikke har lyst....

talata

Forumet er livet
Er det noen spesiell grunn til at dere ikke har lyst?

Gubben min mener på at det alltid er en grunn til at man ikke har lyst, men jeg har ingen grunn, jeg har bare ikke lyst (når det skjer)  Må man ha en grunn liksom?
 
Nei, må man ha en grunn? Lurer jeg også på. Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Er bare ikke "in the mood" for å si det sånn.. [8D] Jeg gjør det ofte for det om jeg ikke egentlig har lyst, for det blir jo godt mens man holder på, liksom. Og jo oftere man gjør det, jo mer lyst får man.. [;)]
 
Trenger ingen grunn.
 
nei, har man ikke lyst så har man bare ikke lyst!
 
Jeg har sjelden en GRUNN for at jeg ikke har lysst... [8|]
Har jeg ikke lysst så har jeg ikke lysst, det må mannen i huset bare akseptere...men så er det ikke ofte jeg IKKE har lysst da... [8D] Så når det først skjer så er det ikke noe spørsmål om hvorfor... [:)]
 
jeg trenger ikke å ha en grunn, enkelte ganger så er det rett og slett naturlig at man ikke har lyst...lyst er noe som kommer og går og trenger overhodet ikke å ha noen annen grunn enn at man ikke har lyst :)
 
Har jeg ikke lyst, så har jeg ikke lyst og da har jeg heller ikke sex!
Jeg har ikke sex bare for samboers skyld!
Det trenger ikke være noe spesiell grunn til det, bare at jeg rett og slett ikke er i humør til det[;)] 
Både jeg og samboer godtar at vi har slike dager begge to, noe som er viktig[;)]
 
Man må ikke ha en grunn til ikke å ha lyst på godteri, så derfor trenger man heller ikke det med tanke på sex[;)]
 
*poff*
 
Har stort sett alltid lyst bortsett fra hvis jeg er veldig trøtt eller syk...[8D]
 
ORIGINAL: LilleOlleBolle

Veeeeel,hehe en når jeg ikke har lyst.Så gjør jeg det uansett[8D]
For jeg vet jeg får lyst når vi er i gang[8|]



Samme her[8D]
De gangene jeg ikke har såå lyst er han jaggu flink til og fyre meg opp så da blir jeg like ivrig som han om ikke mere[:D]
 
Back
Topp