Når dere er ute og reiser uten mann og barn..

Kommer an på hvor jeg er ig hvor ofte det er❤️ Så av og til er nok svaret...
 
Ja
 
Sjeldent at jeg reiser noen plass uten at ett eller flere av barna er med, kjøper nesten bestandig en liten ting til dem som er hjemme.
 
Noen ganger, men er så ofte at de får ikke noe hver gang. Kjøper heller noe skikkelig en gang i blant enn å kjøpe noe lite bare for å kjøpe.
 
Jeg er ikke ofte velge sånn, ca en gang i året en to dagers tur med jobb .

Jeg har merket at enkelte, de fleste andre mødrene faktisk, kjøper noe på Gardermoen på Vei hjem til ungene. Oftest overpriset godteri eller dill...

Det har jeg aldri hatt som vane

Vi fikk "flykoffert" når pappa hadde flydd med jobb i min oppvekst, men har ikke helt fått en sånn vane selv gitt

Jeg og eldste kjøpte en liten gave til jentene.når vi var på en liten ukes tur med korpset i sommer. Men om vi neste år er en helg et sted, vet jeg ikke om vi har tid til å finne en butikk engang
 
Blir gaver når vi er på ferie uten unger.
De gangene jeg har vært på jobbreise, enten bare en dag eller overnatting, så har jeg ikke kjøpt noe (men får ofte goodiebags fra jobben så pleier å være litt snacks til de likevel).

Syns det var veldig kjekt når mamma kom hjem med gaver til oss etter ferieturer :) og hun kjøper gjerne noe til oss/barnebarn om hun drar på ferie utenlands nå også.
 
Det hadde jeg helt klart gjort om jeg hadde hatt mulighet til å reise bort en gang. Tviler på at det konner til å skje :p
 
Ja, jeg kjøper noe til dem.

Mannen gjør ikke, men han er ute og reiser i snitt to ganger i mnd [emoji85]
 
Jeg reiser mye i jobben og har ikke tid til å handle da, om jeg ikke skal raide ett eller annet på flyplassen.

Men vi har gjort det enkelt: reisegave etter utenlandstur, ikke innenlands.
 
Ja, da kjøper jeg noe til både mann og barn:)

Mine foreldre og svigers kjøper alltid noe til både oss og barnebarna når de har vært på tur, ikke stor tingene, gjerne en liten sjokolade.

(Eller mamma skjemmer meg litt bort da, hun pleier kjøpe parfyme og mascara til meg, men det er en "hemmelighet" mellom meg og hun :p og svigers kjøper alltid t-skjorte til mannen, det er også en "hemmelighet")
 
Var på første utenlandstur nå og kjøpte gave til barna. Ble et plaster på såret siden mamma måtte reise </3
Var jo julaften da jeg kom hjem :p Altså pga glede og gira unger! :)
 
Nope, det har bare hendt ett par ganger. Sist for ett par år siden da jeg var i Finland. Kjøpte noe mumi-greier som står å støver ned ett sted. Også Ty bamser, det var råbillig der.
 
Back
Topp