Når dere er ute og handler...

Blir poser, som brukes til søppel etterpå:)

Var mye flinkere da jeg bodde i Irland, for der hadde jeg slike poser ala ikea og de posene man fikk med ellers var enten papir eller tynne plastposer som revnet bare man så på dem. Lite praktisk når man må gå et stykke:p

Kjøper alltid poser, trenger de til søppla.

Jeg er verdensmester i å tro at jeg ikke har så mange ting, og balansere det i armene frem til bildøra, for så å ønske at jeg metamorferte til en blekksprut i det jeg kommer til bildøra

Jeg er flink til å huske handlenettene når jeg skal handle mye, men hvis jeg bare stikker innom for å ha et par småting blir det ofte en plastpose eller å ta tingene i hendene. Men trenger jo poser til bosset, så av og til må man jo plukke med seg en pose.
Prøver å unngå å få pose hvis jeg kjøper noe lite andre steder, som f.eks kjøp av sokker eller mascara. De er jo så kjapp ute med å putte ting i poser. Småting kan fint gå i veska

vi kjøper poser, så vi kan bruke det til søppelposer også. Handlenett brukes til Arabella sine skifte klær til skolen :)

Har alltid ett handlenett eller to i veska, men mannen kjøper poser.

Virker som det har samlet seg opp med plastposer her hjemme, så har søppelposer nok så det holder.
Har vært flink i det siste til å ta med meg handlenettet i veska, så kjøper jeg en ekstra pose hvis det trengs.

Utfordringen er å få det tomme handlenettet tilbake i veska etter handelen :p

Har handlenett, men gløymer det kvar gong. Så det blir ein del poser...
glemmer og roter dem bort jeg også, så mye poser dessverre

Har handlenett som alltid ligger i veska mi..ikke alltid jeg husker å bruke det, men det er ihvertfall med :p
Noen ganger MÅ jeg ha poser og.. De blir jo brukt til ting hjemme og :p

Kjøper poser. Bruker de uansett i restavfallet, og andre ting så sjelden overflod her.
Handlenett har vi, men det nekter e å bruke da de er store å drasse på. Når man går å subber de nedi bakken når de er fulle av varer så er det enklere med poser.

Back
Topp