Når dere bestillte kake...

MiaMoren

Elsker forumet
Hvordan ble dere imøtekommet på konditoriet da? Jeg har prøvd to ganger å få hjelp nå, men de kan jo ikke svare på noenting! Hadde forestilt meg at de kanskje hadde en perm eller noe med bilder av forskjellige kaker de hadde laget - men neida!! behynner å lure på om det er jeg som har for høye forventninger men jeg må jo se hva jeg bestiller først!?

Gå et annet sted. De bør være hjelpsomme og imøtekommende når man kommer for å kjøpe noe så dyrt og viktig!
Bilder, priser osv bør jo absolutt være tilgjengelig!

ORIGINAL: Trin

Gå et annet sted. De bør være hjelpsomme og imøtekommende når man kommer for å kjøpe noe så dyrt og viktig!
Bilder, priser osv bør jo absolutt være tilgjengelig!

Enig! Mange bakerier/konditorier har permer med masse bilder og ideer[:)]

Har ikke sett etter kake ennå, så jeg vet ikke. men er ganske dumt at de ikke kan gi deg noe svar. Gå til noen andre og spør

Er jo bare dumt av de... De skal selge en god del wienerbrød for å dekke inn det de ville tjent på en bryllupskake.
Rart at de ikke er mer interessert!

Da hadde jeg gått en annen plass. lie nilsen på vestkanten skal være veldig bra=)

ORIGINAL: bruden

Da hadde jeg gått en annen plass. lie nilsen på vestkanten skal være veldig bra=)

det var der jeg var! De hadde jo ikke peiling.. fikk ikke en brosjyre eller noen ting. så jeg dro til hovedkontoret i byn og tenkte jeg skulle få mer hjelp der - men det var ikke noe bedre. nå har jeg sendt et laaangt brev til de og håper at det hjelper

ååå trodde de var så flinke der jeg. Var der jeg skulle bestille.
Når skal du gifte deg da?
hilsen victoria i åpen barnehage=)

Back
Topp