Når dere besøker familien

Vi drar alle sammen :) Og jeg tar med meg barna i "hans" familieselskaper selv om han er på jobb/syk e.l, men jeg tror kanskje ikke han hadde gjort det samme :P

Her er alle ansett som en del av familien, blodslekt eller ikke, så med mindre en er syk kommer alle. Og alle er bedt.

Er det min side av familien prøver mannen så godt han kan å bli hjemme og spille istedet...... :shifty: Prøver å komme med alle mulige slags tilbud for å slippe å bli med :rolleyes:
Er det hans side av familien prøver jeg så godt jeg kan å bli med.

Her er alle ansett som en del av familien, blodslekt eller ikke, så med mindre en er syk kommer alle. Og alle er bedt.

Helt enig. Her reiser alle, noe annet villle vært merkelig. Hvis en av oss er forhindret fra å komme pga jobb, reise, sykdom eller annet reiser den andre og barna, uansett om det er selskap for noen «på sin side» i familien eller ikke..

Vi drar alle sammen med mindre det er jobb/sykdom på gang.
Har vært i både julebesøk og diverse andre dager hos svigerfamilie uten sambo. Tror ikke vi har hatt situasjonen der min familie har besøk uten at jeg kan men han hadde dradd hvis det var sånn.

Sjeldent samboer er med. Har en ganske ufyselig familie så han vil ikke være med, og det skjønner jeg godt

når dere kommer i familie selskap med småbarn kommer hele familien eller drar kun den som er i slekt?

Alle drar såfremt de kan, noe annet erøott merkelig når man har kommet så langt som par at man har stifta familie og barna er små

Back
Topp