Når dere besøker familien

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
når dere kommer i familie selskap med småbarn kommer hele familien eller drar kun den som er i slekt?

Stort sett hele familien om det passer ja, ting kan skje i forhold til sykdom, jobb etc, men stort sett drar vi alle :)

Hele familien drar så langt det er praktisk mulig :)

Alle drar uansett hvem sin side det er så lenge det passer.

Drar alle sammen så lenge det lar seg gjøre.

Hele familien om det passer for begge parter.

Vi drar hele familien hvis det passer. Noen ganger har vi delt oss hvis vi har to invitasjoner på samme dag

Takk for svar, har sviger familie som konsekvent kommer alene og ser at det ikke er normen... synes det er trist når vi invitere at de konsekvent kommer en og ikke begge... handler om å vise du bryr deg om familien.... blir såret og lute lyst å bli med tilbake men mannen nekter å dra alene...

Her drar vi alle sammen. Jeg jobber turnus så om jeg må jobbe så legges enten selskapet til en fridag for meg eller legges ifht før/ etter jobb. Klarer vi ikke det så drar mannen alene med barna. Har ikke opplevd i noen familieselskap at folk har kommet alene fordi den som ikke er i familie skal være med i familieselskap. Har det skjedd er det somregel en grunn som jobb, sykdom osv som gjør at vedkommende er forhindret fra å komme

Hele familien om det lar seg gjøre :)

Hele familien reiser hvis vi kan.. med 2 turnusarbeidere blir det desverre ofte slik at bare en av oss får reist :)

da jeg var sammen med eksen, så var det naturlig å dra hele familien. Selvom det tydeligvis ikke var naturlig for han sin side av familien. :P Litt stusselig når man er i utgangspunktet en liten familie, også kommer bare 50% i familiebarnebursdag fordi klassebursdag er viktigere.

Back
Topp