Når dere bader de små..

trudepude_

Elsker forumet
Hva bruker dere i badevannet?

Bruker fremdeles olje vi, burde den byttes ut med noe mer såpe'aktig, eller?
Hva med håret, hva bruker dere i det?

I selve badevannet så bruker vi Natusan bedtime bath, og Natusan top-to-toe wash på kropp og i hår[;)]

vi bader de om kvelden. Så bruker god natt olje til kroppen og baby shampoo i håret og ca 1 gang i uken bruker vi baby balsam..

Vi bruker ikke olje, men såpe.. har forstått at det ikke er bra for dysene i boblekaret å bruke olje (?), så vi bytta fra olje til såpe når vi slutta å bruke stellebordkaret.

Shampo bruker vi ikke siden snuppa har så lite hår.

Jeg bruker den serien du foreslo jeg, den tom tom [:D]
Veksler litt mellom olje og såpe [:)] og bruker den såpa i håret hennes

bruker olje fra burts bees i vannet, noen ganger babybade såpe fra natusan og i håret bruker vi en baby shampoo fra babyline.. vi har igrunn vasket håret henne lenge hun har jo alltid hat så masse hår

Vi bruker boblesåpe (milde, beregnet for barn), fordi storesøss og lillesøss bader sammen i badekaret.
Vurderer å gå tilbake til olje, når lillen skal bade, fordi hun har hatt en rar utslett på underarmene etter bading. Det var kanskje for tidlig for oss. Vi vasker ikke håret med shampo enda. Venter til de blir enda lengre.

Vi bruker fremdeles olje i badevannet, og kommer nok til å gjøre det så lenge han bader:)
I håret bruker jeg litt shampoo.
Bruker Seba Med sine produkter, begge parfymefri..

Hvis jeg husker riktig, så begynte vi ikke med litt mer "såpeaktig" før datteren vår ble litt eldre.. rundt to år kanskje..

Takk for svar!

Da får vi vertfall skaffe oss en shampo til småen [:)]

JEG HAR ENDA LITT "PANIKK" AV DEN 'SI FARVEL TIL UNGEN DIN'-KOMMENTAREN FOR EN STUND SIDEN, SÅ VI KUTTA UT OLJEN NÅR HUN BEGYNTE Å SITTE I BALJA... (STØRRE SJANSE FOR AT HUN SKULLE DETTE OM/VI IKKE FIKK TATT HENNE FØR HUN GÅR UNDER .... OSV)

VI BRUKER NATUSAN I VANNET, OG SEBA SJAMPO... MEN DET ER BARE NÅR JEG BADER HENNE AT HUN FÅR SJAMPO[8D]

Bruker fremdeles olje og kommer nok til å fortsett med det en stund til siden lillemor sliter med tørr hud og lett får eksem. Bør vel begynne å bruke shampoo snart...

Vi bruker babysåpe. Både som såpe og som shampoo.

her bruker vi olje etter ambefaling fra legen fordi knøttet har en del "utslett".

Back
Topp