Når deler dere nyheten?

Da har jeg akkurat en mnd etter deg :) Så spennende, håper det veien denne gangen! Den er ok, er veldig trøtt! Din? :)
Så spennende! Jeg ble oppriktig glad når jeg så navnet ditt her. Jeg er veldig trøtt, kvalm om natta, varierende appetitt og så videre. Men kunne vært mye verre. Hadde en blødning med smerter i sommer, så jeg trodde jeg mistet. Men heldigvis var alt bra. I morgen er jeg 9+6, så krysser fingrene for vellykket ultralyd.
 
Så spennende! Jeg ble oppriktig glad når jeg så navnet ditt her. Jeg er veldig trøtt, kvalm om natta, varierende appetitt og så videre. Men kunne vært mye verre. Hadde en blødning med smerter i sommer, så jeg trodde jeg mistet. Men heldigvis var alt bra. I morgen er jeg 9+6, så krysser fingrene for vellykket ultralyd.

Så hyggelig å høre❤ Skummelt med blødning, godt å høre at alt står bra til! Skal krysse fingrene for dere i morgen:)
 
Foreldrene våre og bestevennina mi har fått vite det. Planen er å holde det hemmelig noen uker til, men vi får se hvor lenge vi klarer å holde oss :)
 
Vi har valgt å holde det til oss inntil videre. Sist fortalte vi vår kjernefamilie med streng beskjed om å holde det tett, men en viss person snakket med alt og alle om det. Det blev så dårlig stemning, så denne gangen holder vi tett til jeg har bikket 16 uker. Mulig til oul hvis magen ikke tyter ut og jeg fortsatt er i god form.
 
Her vet ei god venninne det, godt å ha noen å snakke med om tanker og følelser da vi i løpet av de siste 20 mnd har mistet 4 spirer. Nervene ligger litt utenpå dette svangerskapet... Hun var også med på den første tul da sambo ikke fikk fri fra jobb. I tillegg vet min mor, stefar og søster det. Var umulig at de ikke skulle skjønne noe da vi reiste på ferie sammen, for ikke snuser jeg lengre og ikke kan jeg drikke[emoji85] I tillegg er jeg så vanvittig kvalm at jeg ikke greier å ligge ute i sola hele dagen, så jeg må ofte inn for å ta en puse.
 
Tenker å holde det for oss selv til etter uke 12, men har fortalt en nær venninne det og forteller det kanskje til mamma litt før.
 
Jeg tenker å fortelle det til mamma og søster til helgen (da er jeg ca 6+5), egentlig mest for å høre hvordan deres svangerskap var da jeg er på evig symptomjakt. Også vil jeg si det til en nær venninne, men venter til vi møtes ansikt til ansikt. De på jobben tar jeg hvis der begynner å bli tydelig. Skulle ønske jeg kunne spole 4 uker fram
 
Har planer om å fortelle det til familien og nærmeste venner i uke 13 :) Har ikke fortalt noen enda :shy:
 
Jeg synes det er skikkelig vanskelig å holde hemmelig.
Ungene begynner å bli bekymra for hvorfor mamma er syk hele tiden. De jeg er i lag med lukter lunta siden jeg er så dårlig. Var på hyttetur i helga med besteforeldre mine og mormor skjønte det rimelig kjapt. Har ikke skjedd med de to andre.
De venninne jeg omgås med vet det også. 1 på jobb. Vil tro sjefen tenker sitt da jeg er sykemeldt på andre uka.
Har ultralyd når jeg er 12+4 så har lyst til å vente til dess om det går . Er 8+5 i dag og synes tiden går seint.
 
Jeg vil egentlig holde det hemmelig til uke 12 (eller kanskje lenger), men så har jeg fortalt det til tre veninner som også har barn. Trengte å lufte det litt med noen. :)
 
Last edited:
Back
Topp