Når dabbet kvalmen av?

Itsgonnabe3

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Dere som begynner å bli mindre uggen/kvalm - når bedret det seg? 8+4 i dag og mener å huske dette har vært en slags peak i tidligere svangerskap :yuck: lei av ugg nå!

Inget godt nytt fra meg…11+5 og enda uggen. MEN! Det er mer skjeldent nå, ikke daglig. Så håper det fortsetter den retningen:wtf:

Forstår godt at du er lei, den kvalmen er et mareritt... For meg så startet kvalmen i uke 6, og nådde en peak rundt der du er nå. 8+0 - 8+4 mener jeg var de fire værste dagene, og så har det sakte dabbet av fra da. Nå er jeg 9+3 og er nesten ikke kvalm!

må innrømme at jeg var langt nede i uke 8, spesielt når jeg leste at kvalmen ikke ville dabbe av før uke 11-12!! Utrolig glad for at jeg slapp 4 uker til med kvalme fra h******* :hilarious:

Jeg går og er er bekymret fordi jeg er 8+4/8+6 og har begynt å kjenne mindre uggenhet og uvelhet. Sikkert bare normalt, men begynte å kjenne mindre kvalme rundt 8+2. Var derimot skikkelig kvalm hele uke 6 og 7 og første dagene i uke 8.

10+0, nettopp kastet opp for andre gang i dag :grumpy:

Forstår godt at du er lei, den kvalmen er et mareritt... For meg så startet kvalmen i uke 6, og nådde en peak rundt der du er nå. 8+0 - 8+4 mener jeg var de fire værste dagene, og så har det sakte dabbet av fra da. Nå er jeg 9+3 og er nesten ikke kvalm!

må innrømme at jeg var langt nede i uke 8, spesielt når jeg leste at kvalmen ikke ville dabbe av før uke 11-12!! Utrolig glad for at jeg slapp 4 uker til med kvalme fra h******* :hilarious:
Godt å lese det du skriver ❤️ Jeg er der du var i uke 8 nå. Men vi får vel bare håpe at vi er heldige med at vi slipper å være sengeliggende i mange mange uker til. Har du vært på noe ultralyd?

Godt å lese det du skriver ❤️ Jeg er der du var i uke 8 nå. Men vi får vel bare håpe at vi er heldige med at vi slipper å være sengeliggende i mange mange uker til. Har du vært på noe ultralyd?

krysser fingrene for at det blir bedre for deg fremover nå :Heartred det er helt normalt at symptomene kan dabbe av litt på dette tidspunktet har jeg funnet ut (legen min sa det). var på ultralyd i uke 8+1 og alt var perfekt! Der fikk jeg også høre at jeg kunne forvente å være like kvalm i flere uker til og fikk en knekk pga. det :hilarious:

Jeg er 11+5 i dag, og kvalmen er her enda av og på hele dagen… Håper og krysser fingrene for at det løsner snart selv om det skal være et godt tegn:meh:

krysser fingrene for at det blir bedre for deg fremover nå :Heartred det er helt normalt at symptomene kan dabbe av litt på dette tidspunktet har jeg funnet ut (legen min sa det). var på ultralyd i uke 8+1 og alt var perfekt! Der fikk jeg også høre at jeg kunne forvente å være like kvalm i flere uker til og fikk en knekk pga. det :hilarious:
Ja, alt var perfekt på ultralyd når jeg var 8+0 også, er bare så skremmende at formen plutselig er såpass mye bedre. I går var det nøyaktig et år siden jeg mistet i uke 10 i MA i fjor, så det er sikkert det som tuller med hodet mitt også. Da hadde jeg vært på ultralyd 8+1, og i uke 10 var utviklingen stoppet rundt 8+2. Det er jo helt sikkert normalt det vi kjenner på, så nå må jeg bare prøve å puste med magen :hilarious: Det gjør i hvert fall litt godt at vi er flere «i samme båt» :happy:

10+3 idag, kaster opp tosifret antall ganger hver dag, ingen tegn til bedring. Har hg da, og har alltid kastet opp frem til fødsel..

9+4 og kjentes ut som om kvalmen begynte å roe seg, men der tok jeg feil :( nå er den verre enn forje uke :yuck:

Søren, hadde håpet på et høyt og samstemt «uke 9»! :hilarious:

Er 9+6 i dag, kvalmen kommer og går enda. Føles dog ikke like uggen hele dagen, men har begynt med brekninger hver gang jeg bruker munnbind :banghead:

Uke 8+6 her, og har følt meg litt bedre inni mellom siste dagene. Mistet i MA rundt disse dagene sist, så blir helt stressa når jeg føler meg piggere. Så har lurt på det samme!

Er 11+3, og den siste uken har jeg vært helt sengeliggende, den har også vært den værste. Men har hatt dager med grei form i ny og ne. Vært kvalm siden uke 3.
Hører det gir seg i andre trimester, og satser på det her :happy:

Fortsatt kvalm av-og-på. 11+2 idag. Jeg tar prostafen en del morninger. Ellers klarer jeg ikke være produktiv og tilstedet i hjemmet.

Back
Topp