Dere som begynner å bli mindre uggen/kvalm - når bedret det seg? 8+4 i dag og mener å huske dette har vært en slags peak i tidligere svangerskap lei av ugg nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å lese det du skriver Jeg er der du var i uke 8 nå. Men vi får vel bare håpe at vi er heldige med at vi slipper å være sengeliggende i mange mange uker til. Har du vært på noe ultralyd?Forstår godt at du er lei, den kvalmen er et mareritt... For meg så startet kvalmen i uke 6, og nådde en peak rundt der du er nå. 8+0 - 8+4 mener jeg var de fire værste dagene, og så har det sakte dabbet av fra da. Nå er jeg 9+3 og er nesten ikke kvalm!
må innrømme at jeg var langt nede i uke 8, spesielt når jeg leste at kvalmen ikke ville dabbe av før uke 11-12!! Utrolig glad for at jeg slapp 4 uker til med kvalme fra h*******
Godt å lese det du skriver Jeg er der du var i uke 8 nå. Men vi får vel bare håpe at vi er heldige med at vi slipper å være sengeliggende i mange mange uker til. Har du vært på noe ultralyd?
Ja, alt var perfekt på ultralyd når jeg var 8+0 også, er bare så skremmende at formen plutselig er såpass mye bedre. I går var det nøyaktig et år siden jeg mistet i uke 10 i MA i fjor, så det er sikkert det som tuller med hodet mitt også. Da hadde jeg vært på ultralyd 8+1, og i uke 10 var utviklingen stoppet rundt 8+2. Det er jo helt sikkert normalt det vi kjenner på, så nå må jeg bare prøve å puste med magen Det gjør i hvert fall litt godt at vi er flere «i samme båt»krysser fingrene for at det blir bedre for deg fremover nå det er helt normalt at symptomene kan dabbe av litt på dette tidspunktet har jeg funnet ut (legen min sa det). var på ultralyd i uke 8+1 og alt var perfekt! Der fikk jeg også høre at jeg kunne forvente å være like kvalm i flere uker til og fikk en knekk pga. det