Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har nesten slutta med det nå. Men det er mest fordi jeg ikke finner så mye bodyer i 92 og oppover. Har noen, men de begynner å bli små, derfor blir det mest gensere.
Guttungen er 19 måneder. Så her har vi slutta fordi de blir for små.
Hele sommeren da hun fylte 1 år brukte vi aldri body fordi det var så varmt. Sommeren etter slutta hun med bleie, så da var det hvertfall stopp med body. Så rett før hun var 2 år og brukte 80-86 i klær.
Ikke så mye erfaring, men tenker at body begynner å bli veldig upraktisk når de ikke lenger bruker bleie... Så varierer det vel hvor lenge det enkelte barnet bruker bleie og når de slutter
1,5 år, foretrekker fortsatt body så kan ikke blir så kald på magen og ryggen. Kommer til å bruke det gjennom vinteren. I sommer brukte han en del tskjorte og shorts når det var temperatur til det, men brukte body da og mens det var på det kaldeste.
Vi hadde mye t-skjorte og shorts i sommer da det var så varmt, da var hun 1, 5 år. Nå går det mye i body siden det er kaldt.
Kommer nok ikke til å kjøpe bodyer etter str 92
Varierer hva vi bruker på vår snart 2åring Foretrekker ofte bodyer, har hun gensrer er det best om hun også bruker tights, da sitter bleia bedre;-) Kommer nok ikke til å bruke bodyer etter bleieslutt, når enn det blir
når en selv ønsker og synes det passer jeg liker fortsatt bodyer jeg, hun blir 2 om en uke gensere sklir bare oppover og da blir hun kald. jeg har kjøpt body i str 98 fra name it og kjøpte også en stor pakke med hvite bodyer i str 98 på zalando
Kommer litt an på kroppsfasong også, siden noen blir lettere nakne på magen enn andre. "Rørleggere" kan godt fortsette lenge, mens jeg allerede ser etter ulltrøyer til novemberbabyen.