Når bytter dere til sportsdel på vogna?

Vi kommer nok til å tyne så lenge som mulig og heller bruke teppe og dress i vogna fremfor vognpose om det gir mer plass til babyen. Håper å vente til ihvertfall 6-7 måneder med å bytte.

Når hun begynner å snu seg i bagen tenker jeg. Har ikke seler i den. Bytta til sportsdelen når storebroren snudde seg. Har full liggestilling på den :)

Når hun begynner å snu seg i bagen tenker jeg. Har ikke seler i den. Bytta til sportsdelen når storebroren snudde seg. Har full liggestilling på den :)

Her har han snudd seg lenge... :/ sover på magen både i vogna og i senga...

Her har han snudd seg lenge... :/ sover på magen både i vogna og i senga...
Storebror snudde seg også tidlig men heldigvis ikke så tidlig i vogna. Byttet når han snudde seg der og begynte å dra seg opp etter kanten på bagen :P Husker ikke hvor gammel han var da. Hun her er veldig rolig av seg så ser ut til at hun kan ligge der lenge.

Har du byttet til sportsdel da? :)

Vi kommer til å teste ganske snart. Gutten er 68 cm lang nå og 7,7 kg - så han fyller bagen godt! Dessuten så kan sportsdelen på vogna vår legges helt ned, (stokke trailz) og han kan sitte mot oss - må bare fikse lammeskinn med selehull, så blir det testa :)
Jenta mi er like lang og tung. Vi har også trailz. Må få høre hvordan det ble ;)

Storebror snudde seg også tidlig men heldigvis ikke så tidlig i vogna. Byttet når han snudde seg der og begynte å dra seg opp etter kanten på bagen :P Husker ikke hvor gammel han var da. Hun her er veldig rolig av seg så ser ut til at hun kan ligge der lenge.

Har du byttet til sportsdel da? :)

Har ikke bytta til sportsdel enda... Vil vente i det lengste... Han snur seg over her og løfter opp overkroppen, men han tar ikke tak noe sted enda da... Og når det blir tettere i vogna med skinn, pose etc blir det nok vanskeligere å snu seg også vil jeg tro..

Mener dey skal være mulig med seler i baggen også, men vet ikke...

Har ikke støtt på problemer ennå. Gutten ligger fint i vognen.5mnd nå og bytter nok ikke før om 1mnd tid

Back
Topp