Når blir pakkene lagt under treet?

I dag og når folk kommer i morgen :-)

Skal vi være hjemme så blir de lagt under treet av nissen om natten ;) Skal vi feire borte så følger vi dem vi feirer med :)

De blir nok lagt under etter middagen imorgen og var herlig å se at flere gjør det sånn! :D

La de vi har fått under vårt tre i kveld så blir de flyttet opp til svigers i morgen når vi skal feire der :)

Her skal vi til mine foreldre vi har med oss full bil å blir leggen de under når vi har kommet dit i 4 tia. Enda så syntes jrntungen det tar lang tid før hun får åpne :)

De kommer i kveld etter middagen og før nissen kommer :)

Etter middagen på julaften! :)
Der blir de liggende fra 18-19 tiden til 21-tiden :)

De legges under treet på formiddagen i dag. :)

Vi la de under etter middagen lillejulaften. Mannen ville vente til i dag, men jeg fikk viljen min:D

Etter middag i dag, og så åpnes de med en gang etterpå :) Jeg syns det er et mareritt å gå og titte på gavene hele tiden uten å få pakke opp, da regner jeg med barna ville hatt det minst like fælt :p

Under treet.... Vel, etter at vi har gått rundt det.

I går morges var det pakker rundtomkring i huset. På stua og i gangene for det meste. Lov å se, men ikke røre.
Men vi går rundt treet, så selv etter at vi samlet dem i stua, ble det i sofaen. (under treet kom da de gavene som var kommet i hus så tidlig at de sto på gjesterommet, de glemte jeg av så de kom først opp etter at nissen hadde dradd

Alt fra kvelden på lillejulaften til midt på dagen på julaften.

I år måtte vi legge dem under treet 23.des etter at treet var ferdigpyntet. Alle gavene lå på gjesterommet og svigers skulle sove der. :-D

Det gjør nissen natt til 24., kommer han ikke til dere ? :P

Back
Topp