Når blir man varm?

Jeg fryser bare enda ihvertfall. Husker jeg var veldig varm etter jeg fødte sist.

Sniker fra mars. Litt uti 2. trimester her. Nå sover jeg med sommerdyne, og vi har 12-16 grader på soverommet. Måtte ta ut de grønne plantene, de fikk frostskader Jeg skulle mye heller vært litt kald, for dette er til tider fryktelig plagsomt. Også for mannen som fryser fordi jeg ikke orker å ha det varmt.

Jeg var høygravid rundt jul, og da var det varmt for meg, Så rundt 3 trimester vil jeg si det kan begynne å bli litt varmt :)

Sniker fra mars. Litt uti 2. trimester her. Nå sover jeg med sommerdyne, og vi har 12-16 grader på soverommet. Måtte ta ut de grønne plantene, de fikk frostskader Jeg skulle mye heller vært litt kald, for dette er til tider fryktelig plagsomt. Også for mannen som fryser fordi jeg ikke orker å ha det varmt.
Så pass! Tror mannen her hadde fått hakeslepp om jeg plutselig ville ha det kaldere enn han:hilarious: Nei, det er jo ikke noe behagelig å være for varm heller, når man er kald så kan man klare å få varmen i seg til slutt. Er bare at noen av appene sier at man kan begynne å bli varm i begynnelsen av 2.trimester, men er langt unna varmefølelse her, og siden vi holder på med oppussing lufter vi mye. Kommer sikkert til å klage på varmen når det til slutt inntreffer også :p

Back
Topp