Når blir man varm?

3Topp

Glad i forumet
De fleste gravide som jeg har kjent sier at de er så varme, men når inntreffer dette fenomenet? Jeg var unormalt frossen i store deler av første trimester og nå er jeg normalt frossen (slik jeg var før) og vil helst at det skal være varmt og godt inne. Gleder meg til å bli litt varmere:angryfire:joyful:

Jeg var varm i starten, nå varierer det veldig. Og så husker jeg at jeg var varm hele svangerskaoet sist, men det var en annen årstid :p

Jeg lurer på det samme ;)
Har vært ekstremt frossen i første trimester, og er enda veldig kald, spesielt på ettermiddagen/kvelden. Enda verre om jeg ikke har vært i noe særlig aktivitet den dagen :)

Du, det kommer helt sikkert til våren når det begynner p bli varmere ute [emoji38]

Fryser støtt her, så vet ikke om det er noe i det jeg hehe..

Mener å huske at jeg blei varmere i tredje trimester.. Fram til da frøys jeg veldig. Men jeg er en frysepinn til vanlig å så egentlig ikke noe uvanlig for meg å fryse.

De fleste eg kjenner som har klagd på å være så varme har gått høygravid på vår/sommer, tror det er vanlig å være mer varm på slutten :) Nå har eg bare gått høygravid på vinteren før og da var eg ikke spessielt varm, spent på hvordan det blir denne gangen :)

Mener å huske at jeg blei varmere i tredje trimester.. Fram til da frøys jeg veldig. Men jeg er en frysepinn til vanlig å så egentlig ikke noe uvanlig for meg å fryse.
Så kanskje i midten av mars kan jeg begynne å bli varm, når det begynner å bli litt varmere ute likevel? :p Kanskje da man ønsker det skulle vært litt kjøligere og? ;)

Jeg fryser konstant nå... Men så mangler jeg all underhudsfett osv så er ikke så rart i grunn.
Med de 3 andre mine som jeg forøvrig hadde underhudsfett med osv kom varmen i 3 trimester, så håper jeg kan få opp varmen litt denne gang også før alle rundt meg svetter å klager da det er 30 grader inne å jeg fryser fremdeles nå

Haha jeg koker over! Sitter som oftest i bare undertøy på kvelden i sofaen, eller i en lett sommerkjole:hilarious: Ute derimot kan jeg være kald, men ikke inne:happy:

Jeg er en frossenpinn, og det er jeg fortsatt. Men fryser kanskje litt mindre enn til vanlig. Husker jeg var veldig varm i 3.trimester sist gang, men det var jo sommermånedene da. Husker jeg måtte lufte når andre syntes det var helt ok temp.

Jeg har alltid vært frossen og jeg synes nesten det er værre nå en før. Fryser nesten konstant IG pakker meg inn i pledd kjemme.

Eg blir gal om gubben skrue temperaturen over 21 grader for da koke eg opp... ute fryse eg uansett hvor mye ull eg har på. Sove med vinduer åpent og våkne svett uansett.... og forkjøla haha

Varmen har kommet allerede nå.
Erfaring fra forrige graviditet er at det ikke blir plagsomt varmt, men fikk mange kommentarer på at jeg gikk tynnkledd på jobb.

…termin sammme dag nå som forrige gang

Jeg tror man blir varm fordi man blir dårligere på å regulere temperaturen så da blir man bare varm hvis det er veldig varmt i luften enten det er inne eller ute, så så lenge det er kalt rundt en blir man kansje bare kallere..
Det aller verste var jo første ukene etter fødsel, våknet badende i min egen svette gjennom hele nettene. Dette var i mai.

Jeg tror man blir varm fordi man blir dårligere på å regulere temperaturen så da blir man bare varm hvis det er veldig varmt i luften enten det er inne eller ute, så så lenge det er kalt rundt en blir man kansje bare kallere..
Det aller verste var jo første ukene etter fødsel, våknet badende i min egen svette gjennom hele nettene. Dette var i mai.
Tror ikke det er kroppen som blir dårligere på å regulere temperaturen. Jeg er varm uansett om det er varmt eller kaldt rundt meg. Andre går med genser og stillongs, jeg går med sommerkjoler, kortermede topper og tynne strømpebukser.

Back
Topp