Når blir man superkåt?

Sniker. Husker ikke hvor lenge, men merket det i andre trimester
 
Andre trimester ca. (+-) kan mange få økt sexlyst. Dette skyldes en kombinasjon av økende produksjon av graviditetshormoner og økt blodtilførsel til underlivet, og at man kanskje føler seg i bedre form.
 
Kommet over i 2 trimester og lysten har blitt litt mer tilstede, de første 12 ukene var det det siste jeg ønsket og tenkte på, men nå har det løsnet litt i hvertfall, men fortsatt mindre enn det var før graviditeten :) vet ikke om det kommer til å øke noe fremover, men gubben er forståelsesfull og fornøyd med det han får:wacky:
 
Jeg har hatt mer eller mindre null sexlyst noen av svangerskapene, hatt perioder med litt mer, men den var ikke ordentlig tilbake før etter fødsel:dead:
 
Jeg hadde skikkelig periode de første 9-10 ukene :p Får se om det kommer tilbake. Her er det brudd i forholdet, så jeg håper ikke det ha ha.
 
Hahaha jeg lurer på det samme! Kan ikke huske sist (dessverre :inpain:)
 
Jeg skulle ønske jeg hadde mer lyst. Venter på det samme! Før jeg ble gravid var vi som duracell kaniner.. nå er det 1 gang i uken :p ikke nok, But it is What it is :p :hilarious:
 
Har ikke hatt sex siden jeg ble gravid. Er bare så kvalm at det går ikke. Har faktisk littlyst men orker ikke. Håper det endrer snart. Men ingen press fra samboer. Han har faktisk ikke vist interressen, tror at en kvinne som kaster opp ikke er veldig sexy :laughing005
 
Haha, for meg var det voldsomt 1. trimester :smiley-angelic006 har avtatt litt no, men er framleis til stade
 
Her har jeg hatt kjempelyst siden kvalmen avtok i uke 14! Er nå 16+2, men får ikke noe da gubben har null interesse for å ha sex når jeg er gravid.. :banghead:
 
Her har det begynt å ta seg opp. Stakkars mannen fikk meg med hele to ganger på 13 uker :bag: Har hatt så dårlig samvittighet og har selv savna det fine vi har hatt frem til positiv test. Men ekstremt energiløshet, trøtthet og kvalme har ødelagt mye. Har rett og slett ikke klart å gjennomføre sex.
Siste 2 ukene har det så smått begynt å komme seg igjen og mannen klager ikke. Ikke at han klaga før heller men han sa forsiktig et par ganger at han skulle ønske det ikke gikk fra annenhver dag til null i 13 uker :bag: Men han har vist forståelse og tålmodighet. Er 15+0 nå og det har hjulpet mye de siste to ukene. Gradvis tatt seg opp.
 
Back
Topp