Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, du må ha verdens minste 9,5-åringHvordan finner jeg ut det? Mi frøken på 9 1/2 år er 7.2 kg og 71cm
Ja det var kanskje litt voldsomt til feil eg skrev. Hun er 10 1/2 mnd ikke 9 1/2 årHahaha, du må ha verdens minste 9,5-åring
Hehe, måtte bare. Du finner det ut sånn omtrentlig ved å følge kurven hun ligger på, og følge den. Finn punktet der vekta ligger på 10 kg, og se hvor gammelt barnet er da om hun følger kurven hun er på nå. Mi har hoppet opp flere kurver, så min beregning for lenge siden stemmer ikke nå.
Ser ut til at hun rundt 2 års alder vil nærme seg en plass mellom 9 og 10 kg. Men hvem vet...Hahaha, du må ha verdens minste 9,5-åring
Hehe, måtte bare. Du finner det ut sånn omtrentlig ved å følge kurven hun ligger på, og følge den. Finn punktet der vekta ligger på 10 kg, og se hvor gammelt barnet er da om hun følger kurven hun er på nå. Mi har hoppet opp flere kurver, så min beregning for lenge siden stemmer ikke nå.
Rundt 10 mnd ser det ut som.
Bikka 10 kg i dag, 1 år og 3 mnd1 år og 5 mnd
Nå har hun endelig bikket 8 kg. Så tror det blir en stund til endaSer ut til at hun rundt 2 års alder vil nærme seg en plass mellom 9 og 10 kg. Men hvem vet...
Bikka 10 kg for noen uker siden. Så rundt 15 mnd tenker jeg har fått veldig god matlyst. Var under 9kg på 12 mnd kontrollenMellom 22-23 mnd om han følger kurven, men tipper den skyter fart når han begynner å få i seg litt mer mat