Når ble testene deres sterkere?

Hvis den kom før ktr steken ville jeg ikke trodd på den. Hcg skal ha tid til å reagere med fargestoffet og det tar ofte tid. Når jeg har hatt positive tester så har ktr streken alltid først blitt synlig før teststreken kom. Teststrken har etter hvert blitt streker enn ktr streken men ktr streken har alltid kommet først.
Streken kom med en gang, og ble værende der. Ble litt sterkere også etterpå. Har nett tatt en ny her så venter spent på streken som eg ser dukker opp her :) og nå har jeg bare holdt meg i 2,45t og drukket mer enn ved forrige test;) skal slenge ut bilde når fargen har roet seg ;)

Hvor langt skal du liksom være på vei da? Syns liksom ikke testene dine blir noe sterkere heller, det burde de jo bli?

Sikker på at du ikke hadde eggløsning når du trodde du hadde festeblødning? Jeg har flere ganger hatt litt blod i eggløsningsslimet, det er et tegn på at man er ekstra fruktbar. Så kanskje du er kortere på vei enn du tror?

Bortsett fra første svangerskapet mitt, har jeg hatt ganske sterke positive tester ved IKM.

Streken kom med en gang, og ble værende der. Ble litt sterkere også etterpå. Har nett tatt en ny her så venter spent på streken som eg ser dukker opp her :) og nå har jeg bare holdt meg i 2,45t og drukket mer enn ved forrige test;) skal slenge ut bilde når fargen har roet seg ;)
Testet noe mer?

Skjønner svært lite av hele opplegget her... Tror jeg har hatt kjemisk siden jeg fikk flere positive tester, og samtidig blitt gravid rett etterpå igjen (uten mens mellom). Nå er livmortappen helt "plugget" igjen forhold til de andre gangene jeg har kjent også halsbrann, ømme puppeer ++. Tok en test etter de positive som da var negativ (tok test siden symptomene ble plutselig vekk). Så nå venter jeg med å teste til onsdag visst jeg klarer da

Klarte ikke holde meg No når jeg var innpå her å leste igjen:D
Venter på at fargen skal roe seg så jeg kan legge ut bilde :) har bare holdt meg i 2 timer nå og syns urinen var litt lys selvom det er en god stund siden jeg har drukket noe :whacky011

Back
Topp