Når ble testene deres sterkere?

Happyflappy

Flørter med forumet
Har testet med 10mlu tester som er alle positive. Tok noen strimmel tester med 25mlu som har vært negative, frem til i dag. Har tatt 5 stykk og alle er svakt positive. Men syns det er rart at ikke testene skal bli sterkere etterhvert?
Hadde festesmerter 10 aug og festeblødning 11 aug. Er det for tidlig å teste egentlig?

Last edited:
Gikk sakte men sikkert sterkere i løpet av uken etter ikm :)

Hvilket merke er testene dine fra?

Den første uken hadde jeg også sparsommelig stigning, sikkert derfor det er lurest å teste hver tredje dag. :)

Hvilket merke er testene dine fra?

Den første uken hadde jeg også sparsommelig stigning, sikkert derfor det er lurest å teste hver tredje dag. :)
Har brukt rfsu. Også kjøpte jeg noen strimmel tester på Normal butikken :) jeg vet ikke når ikm er så derfor er det så vanskelig å vite når jeg burde teste også :inpain:

RFSU er ikke så gode på å se stigning har jeg hørt :)

Når fikk du første positive test? At du får utslag på 25 mlu som du ikke gjorde før tyder jo på en stigning!

Jeg blir helt koko av dette :arghh: tok en blodprøve 14aug, og gyn skrev nett meld til meg at denne var negativ:bored: tok en rfsu strimmel senest i morges som også ble positiv....

Tok nettopp en eggløsningstest og den ser da sånn ut. Jeg har ikke eggløsning såvidt jeg vet

Vedlegg

• IMG_20180822_143946.jpg
    IMG_20180822_143946.jpg
    270 KB · Visninger: 130
Kan vi få se bilder av hcg-testene da?:)

Jeg hadde like graviditetstester som den nederste der i mars, var ikke gravid. Eller dvs hadde en kjemisk, men lika vell samme morgen som jeg fikk en slik strek fikk jeg mensen med bare noen timer i mellom. Og blodprøvene er helt sikker i motsetning til hjemmetester, så sier blodprøven negativ så vil jeg tro svaret på blodprøven er det realistiske svaret og forholde seg til.

Jeg måtte bare ta en test idag, først med rfsu (denne ble svakt positiv) IMG_20180823_195207.jpgså tenkte jeg at da må jeg ta en test til litt senere men da kjøper jeg på apoteket. Kjøpte lloyd pharmacy test og tok denne. Her kom det en rosa strek FØR kontroll streken kom... Den er like rosa enda og nå er det en time siden jeg tok den...
IMG_20180823_195127.jpg

Jeg måtte bare ta en test idag, først med rfsu (denne ble svakt positiv) Vis vedlegget 272001så tenkte jeg at da må jeg ta en test til litt senere men da kjøper jeg på apoteket. Kjøpte lloyd pharmacy test og tok denne. Her kom det en rosa strek FØR kontroll streken kom... Den er like rosa enda og nå er det en time siden jeg tok den...
Vis vedlegget 272002

Hvis den kom før ktr steken ville jeg ikke trodd på den. Hcg skal ha tid til å reagere med fargestoffet og det tar ofte tid. Når jeg har hatt positive tester så har ktr streken alltid først blitt synlig før teststreken kom. Teststrken har etter hvert blitt streker enn ktr streken men ktr streken har alltid kommet først.

Back
Topp