Når ble man gravid!?

<3 Sebastian09Nicklas14 <3

Forelsket i forumet
Jeg tok en test 5 oktober. Da slo testen ut med engang. Tisset såvidt på pinnen. Å når jeg skriver inn siste mens så får jeg den 9 juni. Men ser andre har tatt test i dag og får mye senere termin enn meg. Hvorfor har det seg?

skhønner ikke helt spørsmålet ditt? Hvorfor de som testet senere enn deg får senere termin enn deg?

Termin beregnes enten ut fra når du sist hadde mens eller sist eggløsning.

Folk ligger jo ulikt an her inne, noen har helt nylig fått positiv test, mens andre fikk positiv for en uke eller to siden, derfor variasjon i terminen.

9. juni stemmer sikkert bra for deg, når kalkulatoren sier det :) Jeg har termin rundt 7/9. juni og hadde sist mens 28. aug og EL 14. sept.

Du har nok bare testet litt senere enn hva vi som kommer fra før svangerskapet gjør. Jeg fikk første positive test for mer en uke siden men den er så svak at du måtte nistirre for å se at den var positiv.
Når de blir så fort positive som din så har du nok vært gravid ei lita stund ;)

Det er nok helt forskjellig noen tester før andre tester lenge etter ☺ lettere å finne termin etter første oul :)

Kommer jo an på hvor langt du er på vei når du testet. De som aktivt prøver begynner jo gjerne å teste en uke etter eggløsning, mens de som ikke aktivt prøver begynner å teste noen dager etter mensen ikke dukker opp. Kan være opp mot to uker forskjell bare der :)

Back
Topp