Når ble magen synlig første gang?

Fikk mage veldig tidlig i forrige svangerskap. Så i ca uke 14 så kom det mange spørsmål fra kollegene på jobb. Endte jo opp med veldig stor mage, alle trodde det var tvillinger. Håper på litt litt mindre mage denne gangen.

Last edited:
Husker jeg hadde luftbaby frem til uke 12 sist :hilarious: Men den ordentlige magen kom ikke før uke 18-20, denne gangen er luftbabyen nok en gang på plass, knepper opp så fort det passer seg :hilarious:

Eg har skikkelig luft mage no, så ser virkelig gravid ut.. Men eg har hatt ganske stor mage i begge mine tidligere svangerskap, så rekna med man kan sjå det greit i veke 14-15 allerede :laughing002

Fikk en liten, liten bump i ca uke 16. Men for andre så jeg nok bare litt mer lubben ut enn det jeg egentlig er :hilarious: I uke 21-22 var det nok bedre. Med første tok det enda lengre tid. Husker på UL i uke 19 at det ikke så ut som jeg var gravid i det hele tatt

Med meg var det først rundt uke 25-26 at jeg så gravid ut. Magen kom rundt uke 22-23, men den kunne skjules under klær:)

Var vel rundt uke 16

Var ganske sent synlig forrige gang da jeg var kraftigere en jeg er nå.

Nå sliter jeg med luft, så er skikkelig oppblåst :smiley-angelic006

Var vel i veke 16-17, så tok litt tid før den kom, men til gjengjeld vart den veldig stor veldig fort etter det :headphone:

Back
Topp