Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til dere som har vært gravide tidligere; hvor langt var du på veg da du selv kunne se at magen hadde begynt å vokse?
Og hvor lang tid tok det før det ble synlig for omgivelsene?
Tror jeg var fire måneder ca før jeg så det skikkelig med første. Magemusklene brukte lang tid på å gi etter. Andre så det ikke før jeg var over halvveis.
Med nr to spratt den ut etter ca 14 uker. Sikkert synlig for andre rundt 4. måned. Blir spennende denne gangen! Er slank og har trent mange år, så føler det sier poff når musklene først gir etter Enn så lenge har jeg en stor og fin luftbaby
Med første kom den ikke synlig frem før uke 18, men kunne ennå skjule den til uke 22-23 under klær
med andre poppa den frem i uke 14, den lot seg skjule ganske lett, ble aldri så stor (hun kom i uke 21)
Med første så jeg den selv først når jeg var fem måneder. Naboer og venner så den vel rundt da også, men det var noen naboer som ikke så magen i det hele tatt.. men så var jeg veldig oppblåst i noen dager rundt OUL så da kunne man se jeg var gravid på de rette dagene
Hadde en del kilo ekstra med første så tok litt tid, uke 18 kanskje? Nå er jeg så oppblåst at jeg ser gravid ut allerede
Veldig spent på hvordan det blir denne gangen, for jeg er tynnere, og har vært gravid for under 3 år siden, blir sikkert svær, men synes det er koselig med babymage
Rundt uke 20 kunne jeg se noe selv, men det var kun synlig for andre hvis jeg hadde tettsittende klær etter uke 24. Husker jeg var rundt uke 24 på julaften og det var første gang noen så det
Jeg merket det rundt uke 12, men fikk aldri særlig stor mage. Andre kunne se det rundt uke 25 om jeg hadde trange klær. Med en litt vid trøye kunne jeg fint skjule det hele veien.
Blir nok annerledes denne gang, da det er igjen noen kg ekstra fra forrige gang
Rundt uke 13-14. Fikk veeldig stor mage til slutt, fikk mange spørsmål om det var tvillinger osv hadde over gjennomsnittet mye fostervann visst. Håper ikke den blir like enorm denne gangen, synes det var tungt og til og med gravidklær ble for små på slutten.. jeg er normalvektig til vanlig
Med første begynte magen å vokse rundt 5 måned. Andre så det ikke før over halvveis tror jeg (bruker store klær).
Med andre så kom magen frem rundt uke 15, men fikk først spørsmål rundt uke 18-20.
Spennende å se nå
Jeg fikk mage tidlig med nr 1. Begynte med gravidbukser rundt uke 9-10. Jeg er slank og har ikke så mye mage, så her kom det fort.
Og er samme nå, er7+3 og sliter med å skjule den. Spesielt på kvelden men enn så lenge er det jo bare luft, så ser bare ut som jeg har lagt på meg rundt magen...
Jeg så den selv rundt uke 12, og tok ikke lang tid før den pappa skikkelig.. jeg er lav og har kort overkropp, så ikke mye plass å strekke seg på syns allerede jeg er diger, men det er nokk mer luft enn baby