Når ble kroppen normal etter fødsel?

Jeg føler meg normal nå noenlunde. Mangler pupper da :p Men kan vel ikke få i pose og sekk. Dessuten er det andre gjort drastiske skritt for. Gastric bypass og bukplastikk. Det gikk mao 5 år etter hu minste sin fødsel det. Bukplastikken 8 år etter siste fødsel. Tigerstripene er der enda. Men det gjør ingenting. :)

Normal ble den vel aldri :P men jeg gikk ned alle gravidkiloene på kort tid med begge. Veide 10kg mindre enn før svangerskapet når yngste var 3mnd. Brukte god tid på å legge på meg muskler igjen.

Med nr 2 var jeg mye bedre trent før svangerskapet. Var tilbake på "startvekt" ca 4-5 mnd etter vil jeg tro. Stressa ikke den gangen.

Nå har jo normalen og standarden endret seg betraktelig over åra, så denne gangen er jeg i ennå bedre form enn jeg var før noen av de andre svangerskapene. Har aldri vært tjukk eller overvektig, men nå har jeg en solid posjon muskler og veier derfor også 15kg mer enn før svangerskap med førstemann

8-9 måneder tok det før jeg følte meg normal igjen. Kroppen ser ut som den gjorde før jeg ble gravid og ble slik ganske raskt, men tok litt lengre tid før jeg følte alt var som før nedentil :wacky:

Magen det er verst stilt med her også, navlen kommenterte mannen senest igår at har blitt "helt ødelagt". Men det er nå fire barn verdt :p

Huff ^^ Navlen min ser helt normal ut, men magen henger ned midt på, og så deler den seg helt nederst fordi jeg er overvektig i tillegg. Så den nederste delen av magen ser ut som en rumpe som er opp ned :hilarious:

Her var vekt og alt bra innen 3mnd. Så kom bekkenplagene igjen ca 4mnd ettrr fødselen. Hu er 5mnd nå. Med de to eldste så var formen tilbake kjapt men slet med vekten lenge etterpå.

Veide 2 kg mindre enn før jeg ble gravid ca 5 mnd etter fødsel. La på meg 13 kg. Spent på å se om kiloene går like lett av etter dette svangerskapet :)

Back
Topp