Når ble dere

Jeg har allerede måtte kjøpe bukser som ikke strammer på magen for kvalmen min. Jeg er bare 6-1 på vei men måtte allerede kjøpe nye bukser for en uke siden.

Jeg er veldig oppblåst og sliter med kvalme men kan også være pga medisiner jeg går på. Men leiter etter store gensere hver dag nå[emoji37] joggebukser og tights er supert [emoji6]

9+0 kjøpte jeg gravidbukse[emoji4] Plages også av oppblåsthet innimellom, så da er det godt med noe som ikke strammer. Ute blant folk går jeg med vanlige bukser, ser jo så gravid (eller feit) ut med gravidbukse[emoji12] Er jo fortsatt hemmelig at jeg er gravid[emoji6]

Mer eller mindre nå [emoji23] 10+1/2 [emoji4]

Passer nok ikke gravidbuksene mine før om kanskje 10 uker. Men lever i helst joggebukse.. Klarer ikke stramme bukser nå. Er såå ubehagelig! [emoji44]

Vurderer sterkt å kjøpe meg noen mer behagelige bukser snart, de strammeste buksene mine er det bare å glemme nå. Men har 2-3 stk som er helt OK å bruke inntil videre. På de mest oppblåste dagene er også de ubehagelige... er 10 uker idag

Bruker bukser som ikke strammer! Men har noen gode gravidtopper som er behagelige [emoji14]

Oppblåst og spiser hele tiden (så kanskje ikke bare oppblåst lenger). [emoji28]
Jeansen er blitt for trang mens gravidebuksen er for slakk over magen. Løsningen her er å bruke en hårstrikk fra knappehullet og rundt knappen på buksen, da får jeg noen cm ekstra. Eller løse kjoler... :)

Hjemme går jeg i en sliten gammel joggebukse da det er mest behagelig. Har fått låne en gravidbukse av min søster når jeg skal ut blant folk. Må nok ut å kjøpe meg et par gravidbukser etterhvert siden ingen av buksene passer lenger. Ikke lenge til livmoren vokser opp av bekkenet nå.

Bruker mammabukser og joggebukser nå. Straks 10uker på veg.. er ikke lenge siden sist jeg var gravid så magen kommer fortere denne gangen.

Jeg tok hintet når ei av ynglingsbuksene mine revna på låret o_O:wtf:

Back
Topp