Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og er stuptrøtt hele tiden.
Har vært sykemeldt noen måneder etter å ha møtt den berømmelige veggen, så energien var bare så vidt begynt å vende tilbake etter det.
Jeg har vært trøtt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er nå i uke 30. Jeg trodde man fikk masse energi i 2.trimester, men det har ikke jeg opplevd iallefall....
Er uke 33, har ikke merket noe til trøttheten i det hele tatt..
Sover akkurat like mye som jeg gjorde før jeg ble gravid jeg, men så har jeg ikke vært plaget med kvalme eller noen ting med graviditeten i det hele tatt forsåvidt..
Nesten litt kjedelig, men kjenner jo liv hver dag så jeg klager ikke
Det begynte i uke 6-7, og var ekstremt til uke 11-12, så ble det gradvis bedre. Fremdeles mer sliten og trett (26 uker imorgen) men nå klarer jeg å gjøre det meste jeg skal.
De verste ukene var jeg så sliten at bare det å skulle gå på nærbutikken tappet meg for alt av krefter.
Med førstemann var jeg helt kake de første ukene, og sov stort sett hele tiden når jeg ikke var på jobb frem til uke 13-14. Denne gangen var jeg ikke SÅ trøtt i begynnelsen, men etterhvert (særlig etter uke 12) blitt mer og mer trøtt (og sliten). Ingen energi, og fungerer dårlig på kveldstid. Har lagt meg når vesla legger seg i halv 7-7 tiden siden jul
Nå er jeg over 34 uker og gleder meg veldig til å være litt mindre trøtt (får tro det vil være en annen trøtthet i allefall).