Når ble dere trøtte i graviditeten?

Elisabeeth

Glad i forumet
Noen har sikkert spurt før, men spør for det jeg ;-)

Her begynte det tydeligvis i går. Var så trøtt og det er jeg i dag også.. Jeg er 4+5 idag (tror jeg)

Det var det første symptomet, før jeg visste at jeg var gravid. Var en kokt spagetti. Det var ca uke5.
Dette varte til ca uke 18, men varierte i grad.

Vart trøyt nesten med ei gong, og det har vart nesten heile svangerskapet. Nokre veker i 2 trimester der det ikkje var så galt, men er no høggravid og trøttare enn aldr før..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trøttheten varte vel fra uke 5 hos meg, men slet med å sove - var døds sliten og trøtt frem til uke 17 - etter det lå jeg vel i dvale i 4 uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble trøtt med en gang, rundt uke 5-6 tror jeg. Måtte legge inn en ekstra blund etter jobb til jeg var godt over 15 uker på vei. Nå er jeg blitt trøtt igjenn i uke 38. Sover og sover :)

Har vært det fra dag 1..

Sent from my iPhone

Ble trøtt rundt uke 5 tenker jeg:) Og er det fremdeles 10+6 i dag

Jeg kjenner meg trøtt allerede, slokner med en gang hode treffer puta, og legger meg tidligere .. Å jeg er bare 4+5 som du:) gjesper heele tiden å hviler middag.. Haha lover godt..

Begynte rundt uke 9 og gav seg rundt uke 20.

Så "kjekt" å høre at dette er normalt! Har vært stuptrøtt siste dagene på jobb. Men har liksom ingen andre symptomer. Kanskje litt "rumling" i magen bare. :) er 5+6 :)

Begynte vell rundt uke 10-12, men hos meg varte det helt ut svangerskapet. :( så hadde ikke noe fint svangerskap altså

Jeg har vært trøtt mer eller mindre hele tiden :p er 31 uker idag, og fortsatt trøtt og sliten! Gleder meg til å få energi igjen :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg var også trøtt store deler av svangerskapet. Jeg ble også sykemeldt for det, det er visst en diagnose :-p "trøtthet under svangerskap"

Startet i uke 5, omtrent borte i uke 11/12. Nå 14+3 er det bare noen dager jeg er ekstra trett ;p

Trøttheten startet rundt tidspunktet jeg fant ut at jeg var gravid, så ca uke 4/5. Har blitt bedre nå, men har fremdeles perioder jeg kan sove og sove og sove... Er 17+4 nå.

Blei trøtt den dagen eg fann da ut (ca 3 veke) pluss akuttkvalme, hehe ;) er i veke 8-9 no og kan fortsatt sove døgnet rundt om det hadde gått an ;)

Back
Topp