Når ble dere kvalme?

Saga94

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Augusteplene 2026✨
Hei! Jeg er 5+2 idag og enn så lenge ikke blitt noe særlig kvalm. Litt uggen når jeg står opp, men ikke noe ille. Når begynte kvalmen for alvor hos dere? Jeg hater å være kvalm og har et indre håp om at jeg slipper unna, hehe :)

Hei! Jeg er 5+2 idag og enn så lenge ikke blitt noe særlig kvalm. Litt uggen når jeg står opp, men ikke noe ille. Når begynte kvalmen for alvor hos dere? Jeg hater å være kvalm og har et indre håp om at jeg slipper unna, hehe :)

Litt ulike tider, det tidligste har vært i uke 5-6, men uke 8-12 har alltid vært verst uansett. Noen ganger bare kvalm enkelte dager, mens i et annet svangerksap kvalm døgnet rundt.

9 DPO.. :hilarious: Først etter uke 10 fikk jeg endelig én dag uten kvalme, men det er ikke helt over ennå. Det blir bedre og bedre da.
Er flere i termingruppen min som har lite symptomer, men for noen begynte kvalmen sent

Uke 6 med de to første, uke 8 med tredjemann

Første gang var jeg knapt kvalm, andre gang ble jeg litt kvalm på ettermiddagene noen dager etter 7+0, og så ga det seg rundt 11+0.

Uke 6-7 begynte kvalmen, de svangerskapene jeg har vært kvalm.

Nå er jeg i uke 6 så blir spennende å se om det eskalerer.. koser meg med ritz og juice på badet når jeg står opp, haha! Merker det har tatt knekken på den gufne følelsen når jeg står opp :)

Slapp unna den værste kvalmen, ble bare litt småkvalm dersom jeg hadde ventet for lenge mellom måltider. Du kan være en av oss heldige som slipper unna :)

Vært kvalm med alle 3, men i mer ekstrem grad med de to første. Begynte å bli kvalm med alle tre i uke 5-6

Hyperemesis fra uke 5:puke

Back
Topp