Når bestilte dere time hos jordmor?

Bestilte time når jeg var 9+1 , fikk time 10+0
Hun ville egentlig hatt meg inn før pga at jeg har høyere alder:)
Jeg var 5 uker da jeg bestilte, men fikk ikke time før 12+0, enda jeg er så gammel at jeg kvalifiserer til duo-test.

Jeg kontakter jordmor i uke 8. Kunne egentlig få time i uke 12 men da skal jeg til fastlegen så følte ikke det var nødvendig. Skal til jordmor i uke 15 :happy:

Skal på første jordmortime i dag, 9+4! Har veldig lyst til å spørre om hun kan prøve å finne hjertelyden, men forberedt på at hun sier nei fordi det er tidlig. Forrige svangerskap var jeg på første kontroll hos jordmor en uke senere, 10+4 og da hørte vi hjertelyden :love017 Håper også hun ordner sånn at jeg får oul time. Gleder meg :rolleyes:

Skal på første jordmortime i dag, 9+4! Har veldig lyst til å spørre om hun kan prøve å finne hjertelyden, men forberedt på at hun sier nei fordi det er tidlig. Forrige svangerskap var jeg på første kontroll hos jordmor en uke senere, 10+4 og da hørte vi hjertelyden :love017 Håper også hun ordner sånn at jeg får oul time. Gleder meg :rolleyes:

Åå gøy med første kontroll, du må gjerne oppdatere - fikk du høre hjertelyden? :happy:

Da har jeg fått time til første svangerskapskontroll hos jordmor neste mandag, er da 9+4 :love017

Åå gøy med første kontroll, du må gjerne oppdatere - fikk du høre hjertelyden? :happy:

Jaa, fikk såvidt høre den (jordmor hørte den godt, men hun har litt mer erfaring med å høre sånt enn jeg :p) :love017 Så det er ihvertfall liv der inne, veldig godt å vite! Jeg har regnet en dag feil da, jordmor mente jeg er 9+5 i dag :dance008

Det blir nok uke 12 her også :) tror ikke de bruker å ta inn folk tidligere her, med mindre det er noe spesielt

Ringte i dag, første ledige time var i desember... Så burde vel tatt kontakt litt før. Uansett tenkt at jeg vil ha første timen hos lege.

Jeg var 5 uker da jeg bestilte, men fikk ikke time før 12+0, enda jeg er så gammel at jeg kvalifiserer til duo-test.

Det er jo frivillig dette da, men jeg har vært gjennom ivf. Derfor vært inne i systemet litt tidligere enn jeg ville vært om ikke.
Den duotesten skulle taes helst før uke 13- derfor ville hun ha meg inn allerede nå.
Det ar godt å få snakket med henne og fikk til og med høre hjertelyden.:hug003:hug003

Back
Topp