Når bestiller dere time hos jordmor?

Kan være det står noe på sykehusets nettsider :)
Ev ringe jm
På sykehuset sine nettsider står der fra 35 år. Der er jeg ikke helt enda! Men jeg var sist ett sted på Majorstua og likt de kjempe godt! Ja koster penger, men fikk fine bilder og hun var skikkelig nøye :)

Ringte jordmor i veke 5 og sa ifra og fekk time i veke 6. ser ikkje heilt poenge me å i det heile tatt få time før veke 12 for min eigen del, men det var jo veldig koselig da :)

Tror ikke jeg skal til jm før uke 24. Er veldig glad i min ginekolog og kunne gjerne gå til han hele veien, men prisen :oops:

Tenker å ringe over helga (er da i uke 6+ et eller annet). Er forberedt på å få time først rundt uke 12, men da må jeg spørre ang tul, for det skal jeg ikke gå glipp av altså! Det skal jeg stå på krava.

Tenker å ringe over helga (er da i uke 6+ et eller annet). Er forberedt på å få time først rundt uke 12, men da må jeg spørre ang tul, for det skal jeg ikke gå glipp av altså! Det skal jeg stå på krava.
Jeg regner med at jeg gjør det samme om vi ser det er liv på den private TUL’en på tirsdag, så får jeg se hva som skjer.

Jeg var hos jordmor denne uken (uke9/10) men det var kun for å få henvisning til ul og tidlig ul. Har en legevikar mens min lege er ute i perm, å han er ubrukelig! Så kun derfor jeg ble enig med jordmor om å komme en tur til henne. Skal ta blodprøver i uke 12. så skal jeg ikke tim henne før uke 24. har samme jordmor som med min sønn. Jeg sender bare en melding til henne om det er noe eller om jeg måtte ønske time. :)

Legesenteret anbefalte tidlig å ta kontakt med jordmor for å registrere seg for kontroller. Har hatt en hyggelig samtale med jordmor på tlf, og vi avtalte kontroll i uke 10.

Hadde legetime i 7+4, og har første jordmortime i morgen (11+1). Veldig spent!

Jeg fikk ikke time før jeg er godt over uke 12/13. Så jeg må til legen først. For å få time til tul. Så teit.

Jeg bestilte idag, og fikk time neste uke, da er jeg 9 uker. Tenkte som flere her å få bestilt TUL og bare få pratet litt siden det er en stund siden sist jeg gikk gravid og jeg har mye mindre symptomer denne gangen enn med de to første. Og så blir det å bestille en legetime i uke 12 for blodprøver

Back
Topp