Når bestiller dere tidlig ul?

Jeg var hos fastlegen i 6+6. Han henviste meg til gynpol for tul. Har ikke hørt noe fra de enda, så ringer de på mandag. Hvis de ikke vil ta meg inn så bestiller jeg privat.

Lurer også på om noen vet om man kan ha "for mange" ul? Om det kan ha noen innvirkning? Er min første så jeg har super mange spørsmål
 
Jeg var hos fastlegen i 6+6. Han henviste meg til gynpol for tul. Har ikke hørt noe fra de enda, så ringer de på mandag. Hvis de ikke vil ta meg inn så bestiller jeg privat.

Lurer også på om noen vet om man kan ha "for mange" ul? Om det kan ha noen innvirkning? Er min første så jeg har super mange spørsmål

Jeg hadde 4 TUL sist gang (!). Det gikk bra.
 
Har vært på ul i uke 7+2 , 9+1

På tirsdag skal jeg til jordmor ( kanskje hun klarer å finne hjertet hvis hun tar utvendig ul???) da er jeg 11uker

Skal til føden og ta ul i uke 12+1 ( jeg ringte opp dit selv jeg og forklarte at jeg var litt redd og sånn og at private klinikker inkl ivf klinikken vår har tatt sommerferier rundt omkring her , og da fikk jeg time med en gang..veldig snille på føden her )

Fikk brev for to dager siden ang denne timen og da hadde de ( føden ) fikset time til meg til ordinær ul oxo ... den får jeg når jeg er 17+1 (23 august)
Så her har jeg sitti og fyllt ut masse papirer om opplysninger ang meg og mannen ....Hahaha føler jeg har gått litt forbi legen min :oops:... skal forresten til fastlege på sånn første svangerskapskontroll 3 august ( 14+2 )

Har masse å glede oss til ..mange timeavtaler er satt opp sånn at vi får sett den lille :Heartbigred
 
Back
Topp