Når bestille TUL?

Jeg skal ha tul når jeg er 6+5 :)

Jeg skal nå til tirsdag. Jeg er da 6+1. Er ikke det veldig tidlig? Er redd det er FOR tidlig :nailbiting:

Jeg fikk beskjed om å bestille time på mandag grunnet blødninger og tidligere SA. Men da er jeg bare 5+4. Føler nesten jeg blir mer stresset av å dra før hjertet slår. Så bankende hjerte 6+4 sist gang, så vurderer å vente en uke til!

Jeg fikk beskjed om å bestille time på mandag grunnet blødninger og tidligere SA. Men da er jeg bare 5+4. Føler nesten jeg blir mer stresset av å dra før hjertet slår. Så bankende hjerte 6+4 sist gang, så vurderer å vente en uke til!
Slik jeg har forstått det begynner hjertet og slå når man er 5+1 så mulig du får se hjerteaktivitet :)

Bestil tidlig ul i dag. Har time 17.mars. Da er jeg 7+3.
Tida fram til da blir sikkert å gå råååå sakte

Hva er grunnen til at dere tar tidlig UL? Er det på grunn av tidligere erfaringer og evt spontan aborter? Og hva må til for å få henvisning til det fra lege? Er bare nysgjerrig [emoji4]

Hva er grunnen til at dere tar tidlig UL? Er det på grunn av tidligere erfaringer og evt spontan aborter? Og hva må til for å få henvisning til det fra lege? Er bare nysgjerrig [emoji4]

Mista i januar å vil igrunn bare bli betrygga om at alt e ok.

Jeg får tul pga ma i januar. Gyn sa jeg bare kunne ringe neste gang jeg ble gravid for å se at ting er som det skal :)

Er det stor forskjell på ultralyd i uke 10 og uke 12? Det passer egentlig best i uke 10, men lurer på om jeg burde vente til uke 12 for å kunne se mer?

Jeg vil bestille i uke 12. Det syntes jeg burde vært en del av programmet. Siden hvis det er noe galt så slipper man å gå helt til oul for å så finne det ut og måtte avslutte svangerskapet da. Hvis det hadde gått an å se det i uke 12 da.

Back
Topp