Jeg skal ha tul når jeg er 6+5 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal nå til tirsdag. Jeg er da 6+1. Er ikke det veldig tidlig? Er redd det er FOR tidlig![]()
Jeg skal inn til tul når jeg er i uke 8+2 også duo test uke 12.
Jeg så bankende hjerte 6+1 for noen pr tilbake [emoji4]
Slik jeg har forstått det begynner hjertet og slå når man er 5+1 så mulig du får se hjerteaktivitetJeg fikk beskjed om å bestille time på mandag grunnet blødninger og tidligere SA. Men da er jeg bare 5+4. Føler nesten jeg blir mer stresset av å dra før hjertet slår. Så bankende hjerte 6+4 sist gang, så vurderer å vente en uke til!
Hva er grunnen til at dere tar tidlig UL? Er det på grunn av tidligere erfaringer og evt spontan aborter? Og hva må til for å få henvisning til det fra lege? Er bare nysgjerrig [emoji4]
Mista i januar å vil igrunn bare bli betrygga om at alt e ok.
Jeg får tul pga ma i januar. Gyn sa jeg bare kunne ringe neste gang jeg ble gravid for å se at ting er som det skalHva er grunnen til at dere tar tidlig UL? Er det på grunn av tidligere erfaringer og evt spontan aborter? Og hva må til for å få henvisning til det fra lege? Er bare nysgjerrig [emoji4]
Mista og i januarfor andre gang..har du bestilt privat?