Når bestille legitime?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Sitter på jobb nå og har mellomvakt. Begynte da å tenke på når bør man egentlig bestille første legetime? Med mine 2 første bestilte jeg omtrent rett etter jeg hadde tissa på pinnen. Men denne gangen er jeg roligere. Men er samtidig i dårlig form og sånt. Og har i tidligere svangerskapebe slitt med høyt BT. Med første fikk jeg SF også. Tok også vekk galleblæren for snart 1 år siden, og sliter enda litt med det. Er også meget stressende på jobb med mye ansvar. Er jeg veldig rar om jeg ringer og bestiller time på mandag? Sliter også veldig med spisingen... Hva ville dere gjort??? Beklager litt rotete skrevet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bestilt første time hos jordmor når jeg er 6+4. Jeg skal få henvisning til tidlig ul, så derfor jeg skal ha så tidlig. Det er jo bare å ringe å bestill time, så har de nok en mening om når du mener du bør lomme dit ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

husker ikke med de 2 jeg har, men når d gikk galt sist var jeg på kontroll i uke 6.. Nå har jeg hatt litt mer is i magen, og vært på ul før de setter ballen i gang, så skal på kontroll når je er 9+6 :)

Jeg skal på UL når jeg er 6+6 og tenker å bestille legetime etter det. Ikke så mye legen får gjort hvis man ikke trenger noen konkrete råd eller sykemelding. Men gjør det som føles rett for deg :)

Jeg var hos legen for å få time til tidelig ul. Fikk beskjed om å bestille ny time rundt uke 12 for å ta blodprøver, fylle ut papirer osv.

Jeg har allerede vært hos legen. Er vel greit å komme igang hvis du etterhvert trenger sjukemelding

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Bestilte time til uke 8 - er mitt første svangerskap, så håper på litt info og bekreftelse :-) jordmor ville ikke ta inn før uke 24 :-(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk dere. Har seinvakt på mandag så ringer nok legen en tur da. Er jo godt å bare få det skikkelig bekreftet. Jordmor ringer jeg etter uke 12. Håper jeg får gå til henne selv om det er barn nr 3.

Jeg har bestilt time til privat UL til når jeg er 12+1, også står jeg på venteliste for å få time til jordmor, men som backup har jeg bestilt en time til førstegangskontroll hos lege til dagen etter UL, altså 12+2 :-) Så frem til at formen er fin så holder jeg meg til dette.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Back
Topp