Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre. Rart å "lengte" etter å ha dårlig form, men hadde følt det mer betryggende [emoji23]Hadde ingen symptomer og følte meg absolutt ikke gravid før i går, 4+2, da bynte puppene å bli skikkelig ømme. Noe som er skikkelig fint og betryggende [emoji23][emoji1365]
Ja, er noe med det! Håper jeg får noen symptomer snart så kan kan bli litt tryggere!Hadde ingen symptomer og følte meg absolutt ikke gravid før i går, 4+2, da bynte puppene å bli skikkelig ømme. Noe som er skikkelig fint og betryggende [emoji23][emoji1365]
Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.
Sånn hadde jeg det og med nummer 1Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.
Samme her [emoji1]Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.