Når begynte symptomene deres?

EE2017

Flørter med forumet
Jeg har overhodet INGEN symptomer [emoji85] Sett bort ifra positiv test(er) [emoji23]

Når begynte kvalme o.l hos dere?

Føler meg absolutt ikke gravid - er vel 3+6 idag.
 
Ble ikke kvalm før i uke 5, var endel trøtt tidligere i graviditeten, men det kan like gjerne ha vært mye overtidsjobbing.
 
Hadde ingen symptomer og følte meg absolutt ikke gravid før i går, 4+2, da bynte puppene å bli skikkelig ømme. Noe som er skikkelig fint og betryggende [emoji23][emoji1365]
 
Bortsett i fra at jeg er trøtt, litt murringer og har tregere mage enn normalt har jeg veldig lite symptomer. Er 6+3 i dag[emoji4]
 
Hadde ingen symptomer og følte meg absolutt ikke gravid før i går, 4+2, da bynte puppene å bli skikkelig ømme. Noe som er skikkelig fint og betryggende [emoji23][emoji1365]
Godt å høre. Rart å "lengte" etter å ha dårlig form, men hadde følt det mer betryggende [emoji23]
 
Hadde ingen symptomer og følte meg absolutt ikke gravid før i går, 4+2, da bynte puppene å bli skikkelig ømme. Noe som er skikkelig fint og betryggende [emoji23][emoji1365]
Ja, er noe med det! Håper jeg får noen symptomer snart så kan kan bli litt tryggere!
 
Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.
 
  • Liker
Reactions: TS
Kjente skikkelig på kvalmen da jeg var 5+6, og det har fortsatt siden. Men heldigvis (og bank i bordet!) har det helst vært på morningen. Sist slet jeg med hyperemesis til godt over halvveis i svangerskapet og håper så inderlig jeg skal slippe det denne gangen. Er takknemlig for hver dag formen er fin jeg... [emoji85] Men skjønner absolutt tankegangen din [emoji4]
 
Ingen særlige symptomer enda utenom litt luft på kvelden og heteslag om jeg er mye i aktivitet. Sånne ting jeg ikke hadde reagert på om jeg ikke visste jeg var gravid :) Sist begynte kvalmen 6+3 og hadde ikke ømme pupper i det hele tatt.
 
Før positiv test hadde jeg magekramper, småblødninger etter samleie, lite matelyst og ømme pupper, men trodde dette var tegn på at mensen var rett rundt hjørnet :p så ble symptomene bare sterkere for hver uke som gikk, men de har vært mye av og på fra dag til dag hele veien!
 
Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.

Signerer denne! Hadde det akkurat slik jeg også [emoji28]
 
I uke 5 fikk jeg super(!!!) ømme pupper! Ellers bare ekstra trøtt. Akkurat som i de to siste svangerskapene, så jeg forventer ikke fler symptomer :)
 
Merker jeg er trøtt, blir veldig lett varm og enkelte ganger er puppene stive/ømme. Noe stikkninger i magen.. Kan trygt si jeg sover dårlig også[emoji28] Jeg er nå i min 8 graviditetsuke, 7+1 Men jeg er stresset hele tiden. Leser om så mange som mister[emoji30] ellers merker jeg ikke stort bortsett fra at jeg føler meg oppblåst.
 
Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.
Sånn hadde jeg det og med nummer 1:)
 
Jeg fikk det så fort egget hadde festet seg, først murringer, stikkinger og festebløding. Påfølgende ømme pupper, spesielt den ene var rett og slett vond. Nå merker jeg at jeg ikke bør være i for mye aktivitet. Da blir jeg for uggen. Kroppen som sier ifra at jeg bør ta det med ro regner jeg med. Blir også uggen på kvelden hvis jeg ikke spiser kveldsmat. Håper jeg slipper den værste kvalmen jeg da, at jeg kan gå på jobb og bare være meg selv uten at noen fatter mistanke tidlig.
Samme her [emoji1]
 
Kvalme kommer som regel fullt i uke 7 fikk jeg beskjed om av jordmor. Og det er veldig få som har kvalme så tidlig i svangerskapet som du er nå [emoji846] jeg startet med og ha ømme bryster dagen etter eggløsning og puppene mine begynte å vokse. Når jeg kom rundt 8-9 uker så ble matlysten dårligere. jeg er 10+4 i dag og har bare dårlig matlyst. Så er ikke alltid man må ha kjempe masse symptomer og bli kvalm. Så kryss fingrene for at du slipper unna de verste symptomene [emoji3]
 
Jeg fikk symptomer et par dager etter eggløsning..! Var så overbevist om at jeg var gravid at jeg begynte å teste 6 dpo[emoji1], har ikke pleid å teste ellers. Skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk svake streker, men de kom 9-10dpo[emoji1303] Murringer kom først, oppblåst som aldri før, og usedvanlig varm og trøtt [emoji2]
 
3+6 og i dag våknet jeg med super ømme bryst, vondt bare å sette seg opp fra sengen jo :wideyed: litt murringer og feberfølelse og blir sliten av ingenting. godt jeg kan holde sofaen i dag :D
 
Begynte med ømme bryst en uke etter el, men det er likesågodt et pms-tegn. Så ble jeg diaredårlig forrige uke, så jeg tenkte at det kanskje kunne være noe. Masse murringer.
Kvalmen er på vei kjenner jeg - 4 svangerskapet - og sånn har det vært alle gangene. Ingen oppkast, men helt utslått av kvalme.
 
Back
Topp