Når begynte magen å vises

Mikri

Forelsket i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
☀️Påskeliljene 2026☀️
Dere som har vært gravide - når opplevde dere at magen begynte å vises slik at andre kunne merke det?
Gjerne spesifiser om du var førstegangsgravid eller flergangsgravid :)

Med første så ikke folk det før jeg var nesten i 3. Trimester, mener jeg

Med første kom den store magen i begynnelsen av tredje trimester, med nr. 2 klarte jeg ikke å skjule den i begynnelsen av andre trimester, og med nr. 3 var jeg så oppblåst at jeg fikk gratulasjoner allerede i uke 10...

Rundt uke 20 fortalte jeg det på jobb, frem til da hadde jeg skjult magen med litt velvalgte klær. (Førstegangs) Etter uke 20 gikk det fortere med magen, da kunne jeg se den ble større hver uke :Heartred

Men første tror jeg ikke magen kom skikkelig før sånn.. uke 18 ish.

Men med de senere barna har det bare blitt verre og verre - fordi jeg blir så sjukt oppblåst. Her var faktisk FØRSTE gravidtegn oppblåst mage. 8dpo så jeg plutselig 5 mnd gravid ut, og da hadde ikke testen blitt positiv enda engang. (Barn nr 5). :dead:

Første: Uke 14 for de nærmeste og uke 19 for alle andre
Andre: Uke 10 for alle
Tredje: Uke 7 :hilarious: Ingen motstand i magemusklene mine lengre

uke 21/22 poppa magen plutselig. var nesten ingen antydning før det, men hadde sixpack før jeg ble gravid da og ganske trent. Førstegang :Heartbigred

Første kunne jeg skjult det helt til fødsel. Helt seriøst, folk trodde ikke på at jeg var gravid. Magen poppet aldri. Så først litt gravid ut på sykehuset etter induksjonen fordi da snudde han seg.

Nå er jeg så oppblåst at jeg er sjokkert ingen har spurt ennå, og jeg er bare i uke 8. Set supergravid ut

Nummer en kom ganske tidlig. Mye luft.
Nummer to kunne man enda ikke se at jeg var gravid i uke 20. Magen forble liten hele svangerskapet. Ble mange vekstkontroller, men størrelsen på barnet var grei. Var noe med måten hun lå på.
nummer tre: Ganske tidlig også etter min egen dømming, men flere var usikker og turte ikke si noe. Symfysemål ligger midt på streken.

Første kunne jeg skjult det helt til fødsel. Helt seriøst, folk trodde ikke på at jeg var gravid. Magen poppet aldri. Så først litt gravid ut på sykehuset etter induksjonen fordi da snudde han seg.

Nå er jeg så oppblåst at jeg er sjokkert ingen har spurt ennå, og jeg er bare i uke 8. Set supergravid ut
Er i uke 7 med barn nr. 2, og er skikkelig oppblåst selv. Prøver å gå med vide klær på jobb :p

Førstemann startet rundt 16-17 uker. Samme med nr 2. Og med nr 3 fikk jeg fort gravid form, men jeg bærte i høyden, og kunne derfor skjule frem til godt over halvveis

Første baby: Poppet mellom uke 18-20
Nå med baby nr 2: Gravidbukser fra uke 6-7!
Som mange sier så ble bare buken fylt med luft fra starten av denne gang! Nå går jeg inn i uke 15 og nå begynner den å bli litt hardere, ikke bare en stor luftblobbb :bootyshake

Første baby: Poppet mellom uke 18-20
Nå med baby nr 2: Gravidbukser fra uke 6-7!
Som mange sier så ble bare buken fylt med luft fra starten av denne gang! Nå går jeg inn i uke 15 og nå begynner den å bli litt hardere, ikke bare en stor luftblobbb :bootyshake
Jeg er 20 uker i morgen, og klarer ikke å kjenne livmor i det hele tatt, så den ligger nok dypt, samme som sist. Men, allikevel presser den organene oppover, slik at jeg ser «gravid-feit» ut, haha. Ingen sånn fin rund gravid mage, ser bare ut som 10kg pluss. Åååå som jeg har lyst på en fin gravidmage, men det kommer nok ikke denne gangen heller.

Jeg er 20 uker i morgen, og klarer ikke å kjenne livmor i det hele tatt, så den ligger nok dypt, samme som sist. Men, allikevel presser den organene oppover, slik at jeg ser «gravid-feit» ut, haha. Ingen sånn fin rund gravid mage, ser bare ut som 10kg pluss. Åååå som jeg har lyst på en fin gravidmage, men det kommer nok ikke denne gangen heller.
Åååå enn det, så forskjellige som vi alle kan bli? :shy: Skjønner jo at du vil ha gravidkul, mens andre kunne sikkert tenkt seg å se mer ut som det du gjør :hilarious: Tror du du kunne vært som en av de «I didn’t know I was pregnant»? :nailbiting: Blir spennende å se om du faktisk popper litt denne gangen litt senere da? :bookworm: Men utrolige kvinnekroppen altsååå :Heartpink

Dette er «magen» i uke 34 sist gang….

Vedlegg

• IMG_6076.jpeg
    IMG_6076.jpeg
    169,6 KB · Visninger: 58
Åååå enn det, så forskjellige som vi alle kan bli? :shy: Skjønner jo at du vil ha gravidkul, mens andre kunne sikkert tenkt seg å se mer ut som det du gjør :hilarious: Tror du du kunne vært som en av de «I didn’t know I was pregnant»? :nailbiting: Blir spennende å se om du faktisk popper litt denne gangen litt senere da? :bookworm: Men utrolige kvinnekroppen altsååå :Heartpink
Uten tvil, jeg kunne skjult det frem til fødsel. De fleste på jobben var sånn - er du siiiikker på at du er gravid..

Ååå seriøst? :nailbiting: Skjønner jo at det hadde vært litt stas å vise frem også :shy::Heartpink
Ja, så aldri gravid ut, var bare som om jeg hadde lagt på meg 10kg. Så savnet mage hele veien. Husker jeg sa til mannen helt i begynnelsen at jeg gleeeder meg til mage (har løs hud etter vektnedgang). Men han tøyset med at det sikkert ikke kommer før heeeeelt på slutten. Han fikk nesten rett, kom aldri. :dead:

24 uker nå, syns jeg begynte å få mage etter halveis (som sist), men kan fortsatt gjemme det under de klærne som fortsatt er posete :p

1: 8 uker
2: 6-7 mnd
3: 10 uker

Back
Topp